Circle CSO اصول سیاست گذاری برای استیبل کوین ها در ایالات متحده را ارائه می کند

تصویب قوانین برای استیبل کوین ها
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 478 نفر

دانته دیسپارت اشاره کرد که ایالات متحده می تواند نقشی پیشرو در مقررات استیبل کوین ها ایفا کند.

Dante Disparte، مدیر ارشد استراتژی Circle و رئیس سیاست جهانی که قبلاً در جلسات کنگره شهادت داده است; از قانونگذاران ایالات متحده خواسته است که خطرات را با ایجاد یک مسیر نظارتی برای استیبل کوین ها متعادل کنند.

Disparte در یک پست وبلاگ دوشنبه ۱۸ اصل را نام برد که Circle به عنوان بخشی از تلاش خود; برای شکل دادن به سیاست استیبل کوین در ایالات متحده ایجاد کرده بود. Circle، شرکت پشت کوین USD (USDC) با گردش گزارش شده ۵۴ میلیارد دلار، نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی، “یک زمینه بازی برابر” بین بانک‌ها و غیربانک‌ها بر سر یک ارز دیجیتال وابسته به دلار آمریکا، نحوه همزیستی استیبل کوین‌ها در کنار یک مرکز مرکزی را برجسته کرد. ارز دیجیتال بانکی و نیاز به وضوح نظارتی.

دیسپارت گفت: «هماهنگ کردن چارچوب‌های نظارتی و سیاستی ملی برای ارزهای دیجیتال دلار; رقابت‌پذیری اقتصادی ایالات متحده; ایجاد شغل و اختیاری بودن سیستم پرداخت را ارتقا می‌دهد; در حالی که از یک «بحران قانون اساسی فین‌تک» مضر داخلی و آربیتراژ نظارتی جهانی جلوگیری می‌کند.

ظهور استیبل کوین ها (با توجه به اینکه همه یکسان ایجاد نمی شوند) یک سیاست جهانی و گفتگوی رگوله سازی مهم را آغاز کرده است. با داشتن صندلی ردیف جلو در این اثر از سال ۲۰۱۹، خوشحالم که به اشتراک بگذارم -دانته-

CSO  از اتحادیه اروپا در ماه ژوئن استناد کرد که چارچوب بازارهای دارایی های رمزنگاری یا MiCA را تصویب کرد; قانونی که هدف آن هماهنگ کردن مقررات برای ارزهای دیجیتال در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا است. دیسپارت افزود که ایالات متحده می تواند نقشی پیشرو در تلاش برای «جلوگیری از ناهماهنگی فراآتلانتیک یا جهانی» در مقررات استیبل کوین ایفا کند.

در ایالات متحده، گروه کاری رئیس جمهور در مورد بازارهای مالی گزارشی را در نوامبر در مورد مقررات استیبل کوین در این کشور منتشر کرد. توصیه‌های سیاست شامل این است که ناشران استیبل کوین تحت نظارت کنگره تحت «نظارت مناسب فدرال» باشند; زیرا دارایی دیجیتال می‌تواند به حدی برسد که «خارج از محدوده نظارتی» کمیسیون بورس و اوراق بهادار و کمیسیون معاملات آتی کالا باشد.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx