سنگاپور ۱۵ شرکت را برای توسعه ارز دیجیتال ملی خود انتخاب کرد

سنگاپور
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1516 نفر

سنگاپور ۱۵ شرکت را برای توسعه ارز دیجیتال ملی خود انتخاب کرد

سنگاپور اعلام کرده است در طرح توسعه ارز دیجیتال ملی خود ۱۵ شرکت از کشورهای مختلف را انتخاب کرده است. این شرکت ها از کشورهای باربادوس، آلمان، سوئیس، استرالیا و فرانسه هستند. همچنین چهار شرکت از ایالات متحده و شش شرکت از خود سنگاپور انتخاب شده اند.

هر سه فینالیست نهایی این چالش مبلغ ۵۰،۰۰۰ دلار دریافت خواهند کرد و به علاوه فرصت ارائه طرح CBDC خود را در جشنواره فین تک سنگاپور که قرار است از ۸ تا ۱۲ نوامبر برگزار شود، خواهند داشت. همچنین، همه ۱۵ نامزد نهایی هر کدام ۲۰۰،۰۰۰ دلار کمک هزینه مالی دریافت خواهند کرد.

شرکت های حاضر

شرکت هایی که در این لیست نهایی حضور دارند شرکت های گروه مالی ANZ، شرکت Bitt، شعبه سنگاپور Citibank، شرکت cLabs، شرکت کانسنسیس، شرکت Extolabs، شرکت Giesecke+Devrient، بانک HSBC و هلدینگ HSBC، شرکت های IBM، IDEMIA، Criteo، IOG، Soramitsu، Xfers و بانک چارترد استاندارد خواهند بود.

لازم به ذکر است که چالش جهانی CBDC توسط مقام پولی سنگاپور (MAS) راه اندازی شده است. این کشور با این طرح خود به دنبال کشف و توسعه راهکارهای ارز دیجیتال ملی با پشتیبانی بانک مرکزی است که در نهایت به نفع همه کشورها خواهد بود.

به گفته بانک مرکزی سنگاپور، ۱۵ فینالیست این چالش جهانی از بین بیش از ۳۰۰ شرکت از ۵۰ کشور جهان برای حضور در مرحله “شتاب دهی” انتخاب شده اند. در این مرحله کلاس های آموزشی به صورت هفتگی در هشت هفته آینده برگزار خواهند شد.

در این جلسات آموزشی موضوعات کلیدی در توسعه یک CBDC قدرتمند مطرح خواهند شد و به فینالیست ها این امکان را خواهد داد که از دیدگاه ها و بینش های جدید در راهکاری خود استفاده کنند.

سوپنندو موهانتی (Sopnendu Mohanty)، مدیر ارشد فین تک مقام پولی سنگاپور در این خصوص گفت:

کیفیت پیشنهادات دریافت شده چشمگیر بود و تنوع خوبی در راهکارهای ارائه شده در همه موضوعات وجود داشت. ما مشتاقانه منتظر ارائه راهکارهای این شرکت ها در جشنواره فین تک سنگاپور هستیم.

 

همراه ما باشید با معتبرترین آموزش و اخبار خرید ارز دیجیتال

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx