تجارت ارزهای دیجیتال در سنگاپور محدودتر می شود

ارزهای دیجیتال در سنگاپور
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 413 نفر

محدود شدن تجارت ارزهای دیجیتال در سنگاپور

بر اساس گزارش‌ها، ناظر ارشد مالی اداره پولی سنگاپور (MAS) در نظر دارد اقدامات نظارتی بیشتری را در صنعت ارزهای دیجیتال برای ایجاد حداکثر محافظت برای سرمایه‌گذاران اجرا کند.

این آژانس ممکن است آزمون های ریسک پذیری برای سرمایه گذارن را راه‌اندازی کند و استفاده از معاملات اهرمی و مارجین توسط سرمایه‌گذاران خرد را برای معامله  ارزهای دیجیتال را کاهش دهد.

علیرغم اینکه سنگاپور قصد دارد به یکی از قطب های ارزهای دیجیتال در سراسر جهان تبدیل شود، نظارت بر اکوسیستم ارزهای دیجیتال محلی را به روشی سخت گیرانه تر از سایر کشورها نشان داده است.

طبق گزارش اخیر بلومبرگ، اداره پولی سنگاپور ممکن است سخت گیری قوانین قبلی خود را با اجرای آزمون های ریسک پذیری دو برابر کند. همچنین مایل است نحوه تعامل بخش سرمایه گذاران کوچک با بیت کوین و سایر رمزارزها را بدون منع دسترسی این گونه کاربران به بازار نظارت کند.

راوی منون، مدیرعامل اداره پولی سنگاپور گفت:

ممنوع کردن دسترسی سرمایه گذاران کوچک به ارزهای دیجیتال در سنگاپور احتمالاً کارساز نیست. دنیای ارزهای دیجیتال بدون مرز است. اکنون انگیزه بیشتری در میان تنظیم‌کننده‌های جهانی برای تقویت مقررات در این فضا وجود دارد. و این کار را انجام خواهند داد.

این آژانس مالی بلند مرتیه سنگاپوری تا اکتبر سال جاری در مورد اصلاحات به طور علنی مشورت خواهد کرد.

برخورد قاطعانه با مجرمان سایبری

دو ماه پیش، سوپنندو موهانتی، مشاور مالی اداره پولی سنگاپور اظهار داشت که این آژانس در برخورد با مجرمان حوزه ارزهای دیجیتال سرسختانه و بدون چشم پوشی عمل خواهد کرد.

اتخاذ تدابیر اضافی پس از اتفاقاتی که در چند ماه گذشته برای شرکت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال درسنگاپور رخ داد، یک حرکت طبیعی به نظر می‌رسد. در پایان ماه ژوئن، دادگاهی در جزایر ویرجین بریتانیا حکم انحلال صندوق تامینی ارزهای دیجیتال  Three Arrows Capital را صادر کرد.

مدت کوتاهی پس از آن، این شرکت اعلام ورشکستگی کرد، در حالی که مدیر ارشد آن، سو ژو، شایعه شد که سنگاپور را برای فرار از عواقب قوانین محلی ترک کرده است. برخی گزارش ها حاکی از آن است که او ممکن است در حال حاضر در دبی اقامت داشته باشد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx