آیا قیمت سولانا صفر می‌شود؟ | سرنوشت SOL چگونه خواهد شد؟

سولانا
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 361 نفر

سولانا از زمان فروپاشی صرافی FTX در یک سقوط آزاد بوده است و به دلیل FUD (ترس، عدم اطمینان و شک) پیرامون اکوسیستم و ارتباطات آن با صرافی ارزهای دیجیتال ورشکسته FTX، نتوانسته است به سمت بالا حرکت کند. طبق اخبار اخیر، توکن بومی سولانا (SOL) از روزی که صرافی FTX از رده خارج شد، ۵۱.۱۴ درصد کاهش یافته است.

سولانا، مرده یا زنده؟

وضعیت فعلی ممکن است برای سرمایه گذاران کمی گیج کننده باشد. بر اساس داده‌های کوین گکو، این توکن در ۲۴ ساعت گذشته ۵.۴ درصد افزایش یافت که ممکن است نشانه‌ای از معکوس شدن احساسات سرمایه‌گذاران باشد. با این حال، FUD همچنان در اطراف این اکوسیستم زیاد است.

مساری در ۱۵ دسامبر یک نمای کلی از اکوسیستم سولانا منتشر کرد. اساس این بررسی این بود که سولانا حتی پس از فروپاشی صرافی سم بنکمن-فرید (SBF) همچنان یک اکوسیستم پایدار است. با این حال، اطلاعات اخیر سنتیمنت در مورد سولانا نشان می دهد که ممکن است این رمزارز از قبل مرده باشد.

قابل توجه ترین داده درون زنجیره ای برای سو‌لانا، کاهش قابل توجه فعالیت توسعه دهندگان علیرغم پروژه های زیادی که در اکوسیستم در حال توسعه هستند، می‌باشد. اگرچه نمی توان گفت که سولانا به طور کلی مرده یا در نزدیکی پایان خود است؛ اما می‌توان گفت که این اکوسیستم به دلیل روابط نزدیکش با صرافی FTX در تلاش است تا خود را زنده نگه دارد.

تحلیل سولانا

FUD به معنی ترس، عدم اطمینان و شک

آینده SOL چگونه خواهد بود؟

به نظر می رسد با توجه به اتفاقاتی که در هفته های گذشته به واسطه برخی اخبار مهم اقتصاد کلان، از جمله موج کاهش مشاغل و ورشکستگی توسط شرکت های بزرگ ارز دیجیتال، رخ داد، در حال حاضر احساسات جامعه ارزهای دیجیتال بسیار نزولی است. یک کارشناس کریپتو (@XMaximist) در توییتر خود نوشت:

«خطاب به همه کسانی که اتریوم را در سال ۲۰۱۸ با قیمت ۸۸ دلار فروختند و خطاب به همه کسانی که SOL را زیر ۱۰ دلار می فروشند! مبانی فاندامنتال تغییر نکرده است و سولانا، FTX نیست!»

برخی دیگر با اسنادی که نشان می دهد SBF از رقبای سولانا حمایت می کند، سعی می کنند این ادعا را که سولانا تنها با کمک پول های کثیف بنکمن-فرید شناخته شده است، رد کنند.

قیمت سولانا

نمودار ارزش بازار سولانا

با این حال، حرکت قیمت SOL منعکس کننده احساسات سرمایه گذاران در مورد این توکن است؛ ترس، عدم اطمینان و شک:

ترس از اینکه اکوسیستم به ناچار مسیر FTX را دنبال کند. عدم اطمینان و شک در مورد آنچه که سال ۲۰۲۳ برای سولانا به ارمغان خواهد آورد. با این حال، با چند پیشرفت بزرگ مانند سولا‌نا پِی (Solana Pay) و نزدیک شدن به عرضه تلفن های همراه این شرکت، ممکن است شاهد باشیم که سال ۲۰۲۳ به بخش مهمی از بهبود سولانا یا کاتالیزور دیگری برای سقوط آن تبدیل شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx