وضعیت بازار ارز دیجیتال در هفته گذشته

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 422 نفر

وضعیت بازار ارز دیجیتال در هفته گذشته

بیت کوین و اتریوم هردو در روز شنبه پس از چندین روز کاهش در یک شروع آرام برای آخر هفته ثابت بودند. این دو ارز دیجیتال در هفته گذشته در بحبوحه سرکوب کراکن توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده سقوط کردند و بیت کوین ۷.۶ درصد کاهش یافت و اتریوم نیز ۹ درصد سقوط کرد. بیت کوین بعدازظهر شنبه با قیمت ۲۱۶۳۰ دلار معامله شد که اساساً در ۲۴ ساعت گذشته تغییری نکرده بود. بر اساس گزارش تریدینگ ویو، اتریوم نیز روی ۱۵۱۴ دلار ثابت بود.

نمودار تریدینگ ویو قیمت بیت کوین در هفته گذشته.

سایر ارز های دیجیتال نیز هفته سختی را پشت سر گذاشتند و ریپل ۸ درصد، کاردانو ۱۰.۵ درصد و سولانا ۱۷.۵ درصد سقوط کرد. میم کوین ها با کاهش ۱۶.۳٪ و شیبا اینو با۱۵.۷٪ عملکرد بهتری نشان ندادند. بزرگترین برنده، توکن GRT The Graph بود که داده های بلاک چین را در ده ها اکوسیستم با یک API نمایه می کند و طی هفته گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است. سینگولاریتی نت که متمرکز بر هوش مصنوعی است نیز در این دوره به رشد خود ادامه داد و ۲۶ درصد رشد کرد.

با این حال، این همه خبر بد نیست، زیرا بیت کوین هنوز تقریباً ۲۱ درصد در ماه گذشته افزایش یافته است. به نظر می‌رسد نایب بوکله، رئیس‌جمهور السالوادور، اذعان صندوق بین‌المللی پول مبنی بر اینکه برخی از بدترین سناریوها زمانی که آمریکای مرکزی بیت‌کوین را به‌عنوان ارز قانونی اتخاذ کرده است، ترسیده است. او با اشاره به این گزارش در توییتی نوشت: «خطرات #بیت کوین محقق نشده است».

سهام کریپتو

سهام شرکت های ارز دیجیتال نیز هفته سختی را پشت سر گذاشت، زیرا اتمام حجت SEC با کراکن باعث نگرانی در مورد آینده استیکینگ شد. سهام کوین بیس در طول هفته ۲۲.۶% کاهش یافت، در حالی که بلاک ۱۱.۴% و مایکرواستراتژی ۱۲.۸% کاهش یافتند. سیلورگیت هفته سخت دیگری را پشت سر گذاشت و ارزش سهامش ۱۴.۸ درصد سقوط کرد.

آرک اینوست در این شرایط نزولی بازار ارز دیجیتال خریدهایی انجام داد و گفت ۱۶۲,۳۲۵ سهام کوین بیس را در روز جمعه به پرتفوی خود اضافه کرد، در کنار خرید قابل توجهی از ۲۶۳,۵۰۴ سهام رابین هود که در طول هفته ۷.۳ درصد کاهش یافته بود. پلتفرم معاملات روز چهارشنبه زیان خالص ۱۶۶ میلیون دلاری را برای سه ماهه چهارم گزارش کرد که بیشتر از برآورد زیان ۱۳۱ میلیون دلاری بود.

در همین حال، شرکت Backed Finance مستقر در سوئیس، روز دوشنبه اعلام کرد که اولین محصول خود را عرضه می کند. با اشاره به اینکه این توکن‌ها برای افراد آمریکایی در دسترس نیستند، نوشت: «ما معتقدیم توکن‌سازی ارزش تریلیون‌ها دلار را باز می‌کند و موج جدیدی از فعالیت‌های اقتصادی را تقویت می‌کند.»

اهمیت اقصاد کلان

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، روز سه شنبه در باشگاه اقتصادی واشنگتن با سرمایه گذار میلیاردر و نیکوکار دیوید روبنشتاین صحبت کرد. پاول با تایید مجدد اظهارات قبلی گفت: ما انتظار داریم سال ۲۰۲۳ سال کاهش قابل توجه تورم باشد. “حدس من این است که قطعا نه تنها در سال جاری، بلکه در سال آینده” برای رسیدن به هدف تورم ۲ درصدی فدرال رزرو انجام خواهد شد.”

بازار بعدی فرصتی برای ارزیابی این اظهارات در روز سه شنبه، زمانی که قرار است داده های تورم ژانویه منتشر شود، خواهد داشت. تحلیلگران انتظار افزایش ۶.۲ درصدی را دارند که نشان دهنده کاهش رشد نسبت به دسامبر است، زمانی که قیمت ها نسبت به سال گذشته ۶.۵ درصد افزایش یافته بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx