سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال: سولانا پیشتاز آلت کوین ها

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 184 نفر

محصولات سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال طی هفته گذشته شاهد ۱۳۰ میلیون دلار ورودی سرمایه بودند. در این میان، سولانا (SOL) در میان آلت کوین هایی که از طریق این محصولات قابل سرمایه گذاری هستند، پیشتاز جذب سرمایه نهادی بود.

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال: بیت کوین و سولانا پیشتاز، اتریوم در رکود

طبق گزارش هفتگی Digital Asset Fund Flows شرکت CoinShares، محصولات سرمایه گذاری در بیت کوین (BTC)، ۱۴۴ میلیون دلار ورودی سرمایه داشتند. این در حالی است که محصولات مربوط به اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، ۱۴.۴ میلیون دلار خروجی سرمایه داشتند. دلیل این امر، عملکرد ضعیف‌تر ETH در مقایسه با BTC عنوان شده است.

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال سولانا

با وجود افت اتریوم، آلت کوین ها به طور کلی همچنان شاهد ورودی قابل‌توجهی بودند. در این میان، محصولات سرمایه گذاری متمرکز بر سولانا ۵.۹ میلیون دلار ورودی سرمایه داشتند و مجموع ورودی‌های سالانه خود را به ۱۷ میلیون دلار رساندند. پس از آن، محصولات سرمایه گذاری پولکادات (DOT)، ریپل (XRP) و لایت کوین (LTC) به ترتیب ۱.۲ میلیون دلار، ۶۰۰ هزار دلار و ۱۰۰ هزار دلار ورودی سرمایه داشتند.

شرکت CoinShares در گزارش خود اشاره می‌کند که محصولات سرمایه گذاری مبتنی بر اتریوم به احتمال زیاد به دلیل تعامل کم تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده با درخواست‌های صدور ETF اسپات برای اتریوم، شاهد خروجی سرمایه بوده‌اند. این امر، گمانه‌زنی‌ها را مبنی بر عدم تایید قریب‌الوقوع این ETFها افزایش داده است.

بر اساس نظرسنجی از ۶۴ سرمایه گذار با مجموع ۶۰۰ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت، به نظر می‌رسد سرمایه گذاران نسبت به سولانا خوش‌بین‌تر شده‌اند. قابل ذکر است که قیمت سولانا در سال گذشته بیش از ۴۷۰ درصد افزایش یافته است، اما در ۳۰ روز گذشته حدود ۳۳ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

جالب توجه است که در اوایل این ماه، نهنگ‌های سولانا شروع به خرید میم کوین های این شبکه در میانه رکود اخیر بازار ارز دیجیتال کردند. این رکود باعث سقوط قیمت میم کوین ها شده بود.

نتیجه گیری

این گزارش نشان می‌دهد که تمایل سرمایه گذاران نهادی به سولانا در حال افزایش است، در حالی که اتریوم به دلیل عدم تایید ETFها با چالش روبرو شده است. با این حال، آلت کوین ها به طور کلی همچنان مورد توجه سرمایه گذاران هستند. حرکت اخیر نهنگ‌های سولانا در خرید میم کوین ها نیز می‌تواند نشان‌دهنده تمایل آن‌ها به استفاده از فرصت موجود فعلی در بازار باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx