افزایش حجم عظیم در بیت کوین | آیا بازار خرسی تمام شده است؟

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 467 نفر

به نظر می رسد بازار ارزهای دیجیتال بالاخره پس از یک دوره پر هرج و مرج برای اکثر دارایی ها، از جمله بیت کوین (BTC) که اخیراً افزایش گسترده ای در حجم معاملات هفتگی ثبت کرده است، در نهایت لحظه ای استراحت می کند که نشان دهنده افزایش احتمالی قیمت در آینده نزدیک است. به طور خاص، دو هفته قبل، بر اساس تحلیل کارشناسان شرکت تحلیل رمزنگاری تریدینگ شات که در ۲۲ نوامبر منتشر شد، بیت کوین “قوی ترین حجم هفتگی در بیش از یک سال گذشته را به ثبت رساند که ناشی از سقوط FTX بود.”

تحلیل بیت کوین

همانطور که تحلیلگران توضیح دادند، چنین افزایش چشمگیری در حجم “با تغییر روند در BTC مرتبط است.” علاوه بر این، آنها تصریح کردند که این بدان معنی است که قیمت می تواند به طور قابل توجهی در هر جهت حرکت کند:

در اقدام اخیر قیمت، به ویژه، ما یک افزایش حجم مشابه در ۱۳ ژوئن ۲۰۲۲ داشته ایم. تقریباً همان حجم بین یک دوره ۵ ماهه افزایش می یابد. همان‌طور که این نمودار نشان می‌دهد، افزایش حجم در چنین دوره‌ای یا دوره ای کوتاه‌تر، از لحاظ تاریخی، نقطه شروع روندهای صعودی و نزولی بوده است.

از نظر تشکیل چرخه گاوی، الگوی حجمی مشابهی بین ۱۱ ژانویه ۲۰۲۱ و ۱۷ می ۲۰۲۱ مشاهده شد. از سوی دیگر، شکل گیری پایین چرخه خرسی با افزایش حجم در دوره از ۱۹ نوامبر ۲۰۱۸ و ۱۳ می ۲۰۱۹ مصادف شد قبل از آن، یک چرخه گاوی بالا بین ۱۸ دسامبر ۲۰۱۷ و ۵ فوریه ۲۰۱۸، با رشد حجم زیادی تشکیل شد که قبل از آن رشدی بود که در طول شکل گیری پایین چرخه خرسی بین ۱۲ ژانویه ۲۰۱۵ تا ۲ نوامبر ۲۰۱۵ رخ داد.

همانطور که تیم تریدینگ شات مشاهده کرد، الگوی آخر بیشترین شباهت‌ها را با الگوی رخ داده بین ۱۳ ژوئن ۲۰۲۲ و ۷ نوامبر ۲۰۲۲ داشت، که شامل یک خط روند با یک قله پایین تر بود، که باعث شد آنها را در مورد احتمال معکوس شدن روند صعودی بگویند که:

آیا افزایش حجم در ۰۷ نوامبر می تواند لحظه ای باشد که روند را به سمت صعودی تغییر دهد و بیت کوین را از این چرخه نزولی دو ساله خارج کند یا در بهترین حالت، مانند ۱۳ ژوئن ۲۰۲۲ و ۰۵ فوریه ۲۰۱۸، صرفاً یک بازگشت کوتاه مدت است.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین

با در نظر گرفتن الگوهای فعلی که در نمودار بیت کوین در حال شکل گیری است، آینده ای صعودی ممکن است. در زمان انتشار مقاله، بیت کوین به سمت سطح مقاومت کلیدی ۱۶۶۰۰ دلار در حال حرکت بود که مایکل ون دی پوپ، کارشناس معاملات ارزهای دیجیتال، آن را سطحی که منجر به تقویت بیشتر می‌شود، تشخیص داد.

به طور خاص، بیت کوین با قیمت ۱۶,۵۳۶ دلار در حال نوسان است که نشان دهنده افزایش ۵.۲۰ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته است، اگرچه طبق داده های بازیابی شده در تاریخ، همچنان ۱.۰۸ درصد کاهش در طول هفته و ۱۴.۸۶ درصد در ماه زیان داده است.

قیمت بیت کوین

علاوه بر بهبود روز، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار (۳۱۹.۷۴ میلیارد دلار) از نظر تاریخی آخرین فشار صعودی را در طول نزدیک شدن به تعطیلات شکرگزاری نشان داده است، اگرچه روند امسال ممکن است بر اساس شاخص‌های مختلف تحلیل تکنیکال (TA) کوتاه شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx