عملکرد قوی سولانا در موج بهبود بازار

سولانا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 445 نفر
پس از سقوط FTX در ماه نوامبر، عملکرد قیمت سولانا به دلیل رابطه آن با سم بنکمن فرید تحت تاثیر منفی قرار گرفت. با این حال، به نظر می رسد که احساسات مثبت به سوی این دارایی دیجیتال بازگشته است، زیرا از ابتدای سال جاری تقریباً ۱۳۵ درصد افزایش یافته است. این رشد فیمت سولانا را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ تبدیل کرده است.

عملکرد قوی سولانا

در اوج FUD، سولانا تا ۹ دلار معامله شد و دو پروژه برتر NFT آن، به سایر شبکه های بلاکچین مهاجرت کردند. با این حال عملکرد قیمتی عظیم آن در دو هفته گذشته باعث شد این رمزارز به ۲۳.۳۴ دلار در زمان انتشار مقاله برسد. این عملکرد چشمگیر سولا‌نا همچنین باعث شد که برای ساعاتی دوباره وارد ۱۰ دارایی دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار شود.

کیف پول‌های فعال سه برابر شدند

بر اساس داده های مساری، کیف پول‌های فعال سولا‌نا از زمان سقوط FTX در نوامبر بیش از سه برابر افزایش یافته است. داده‌های دلفی دیجیتال همچنین نشان می‌دهد که صرافی‌های غیرمتمرکز در سولانا از ابتدای سال ۲۰۲۳ شاهد افزایش ۸۳ درصدی در مجموع کیف‌پول‌های فعال بوده‌اند.به گفته دلفی دیجیتال، تعداد کل کیف پول های فعال در سولانا از تقریباً ۴۵۰۰۰ در روز به ۸۳۰۰۰ افزایش یافته است.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، افزایش تعداد کیف پول فعال سولانا با ظهور یک میم کوین جدید به نام Bonk Inu در اکوسیستم آن همزمان بود. این میم کوین بیش از ۱۳۰٪ افزایش یافت و علاقه را به اکوسیستم بازگرداند. با این حال، از آن زمان تا کنون بیش از ۳۸ درصد در هفت روز گذشته سقوط کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx