کاردانو در ارزش بازار از دوج کوین سبقت می‌گیرد

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 349 نفر

توکن بومی بلاکچین کاردانو، ADA، در رتبه بندی ارزش بازار از دوج کوین (DOGE) پیشی گرفته است. با رشد بیش از ۱۵ درصدی ADA در هفته گذشته، توکن کاردانو ۲ میلیارد دلار سرمایه به دست آورده است.

تحلیل کاردانو

در همان زمان، قیمت دوج کوین، به دنبال رشد در کل بازار کریپتو، کمتر از ۱۴ درصد افزایش یافت و در نتیجه تنها ۱.۳ میلیارد دلار به ارزش بازار خود اضافه کرد. از امروز، توکن کاردانو هشتمین دارایی بزرگ رمزنگاری با ارزش است، در حالی که دوج کوین نهمین دارایی است. هر دو توکن نسبتاً از نزدیک‌ترین همسایه‌های خود دور هستند، به طوری که توکن بلاکچین پالیگان (MATIC) رتبه ۱۰ برتر رتبه‌بندی را به دست آورده و استیبل کوین از بایننس، BUSD، در نزدیک‌ترین نقطه و در رتبه هفتم قرار دارد.

علت رشد توکن کاردانو چیست؟

در سطح جهانی، افزایش قیمت ADA تحت تأثیر افزایش بازار ارزهای دیجیتال است که به طور کامل در هفت روز گذشته اتفاق افتاده است. با این حال، مهم است که اکنون به پشت صحنه کاردانو به عنوان یک بلاکچین نگاه کنیم، به خصوص که پس از تقریباً ۳۰ روز گزارش جدیدی از توسعه منتشر شده است.

قیمت کاردانو

توسعه هفتگی در کاردانو

در این مدت، ۲.۱ میلیون تراکنش از اواسط دسامبر در این بلاکچین انجام شده است که مجموع آن اکنون به ۵۸.۷ میلیون رسیده است. در همان زمان، ۱۱ پروژه جدید با مجموع ۱۱۶۲ پروژه به کاردانو آمده است و یک پروژه به طور کامل راه اندازی شده است. خبر انتشار اولین نسخه از یک جعبه ابزار برای ایجاد زنجیره های جانبی سفارشی برای کاردانو نیز به همان اندازه مهم است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx