۹۴ درصد از ارزهای دیجیتال سال ۲۰۱۴ از بین رفته‌اند

ارزهای دیجیتال در سال 2014
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 502 نفر

۹۴ درصد از ارزهای دیجیتال سال ۲۰۱۴ از بین رفته‌اند

دو هفته از سال جدید میلادی می گذرد و بازارهای کریپتو در حال بهبود هستند. قیمت بیت کوین و اتریوم هر کدام حدود ۲۰ درصد در طی هفت روز گذشته افزایش یافته است. اما یک مطالعه اخیر روی آلتکوین ها قصد دارد به سرمایه گذاران کریپتو قبل از شروع معامله در رالی نکاتی را بیان کند. هنگامی که بازار چنین حرکتی را انجام می دهد، معامله گران ارزهای دیجیتال اغلب دست پاچه می‌شوند. آنها معاملاتی را انجام می دهند تا به سود دست یابند، هج ایجاد کنند یا دنبال می‌گردند که در آینده بیشترین سود را به دست خواهند آورد و موقعیت های خرید باز می‌کنند.

این می تواند منجر به افزایش نوسانات در بازارهای مبادلات رمزنگاری شود. علاوه بر این، معامله گران حرکات یکدیگر را پیش بینی می کنند. در نتیجه، بازار می تواند با انتظارات کوتاه مدت و خودشکوفایی به طور فزاینده ای بی ثبات شود. اگرچه این ممکن است پیچیده به نظر برسد، تجارت کریپتو ارزش یک دنیا تفاوت در بازگشت سرمایه دارد. به عنوان مثال، در حالی که سه ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار در هفته گذشته ۲۰ درصد افزایش یافتند، این چیزی است که برخی آلتکوین ها به دست آوردند: کاردانو ۲۶ درصد افزایش یافت. سولانا ۷۰ درصد افزایش یافت. آوالانچ  ۴۲ درصد افزایش یافت و لیدو نیز ۴۲ درصد افزایش یافت.

به راحتی می توان فهمید که چرا خرید آلت کوین‌ها وسوسه انگیز است. اما قبل از اینکه پول زیادی روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید، فراموش نکنید که در برابر جنبه های منفی این بازار نیز هوشیار باشید. در حالی که سرمایه گذاری اصلی شما می تواند ۳۵ تا ۸۴٪ در مدت یک هفته افزایش یابد، همچنین می تواند به به طور کامل از بین بروند.

یک مطالعه نشان می‌دهد که ۹۱٪ از رمزارزهای راه اندازی شده در سال ۲۰۱۴ اکنون از بین رفته اند. در سال ۲۰۱۷ حدود ۷۰۴ ارز دیجیتال از بین رفتند  و سال ۲۰۱۸ بدترین سال برای ارزهای دیجیتال بود و ۷۵۱ رمزارز از بین رفت. ما داده های بیش از ۲۴۰۰ رمزارز مرده را از Coinopsy بررسی کردیم و داده هایی را در مورد وضعیت فعلی هر سکه جمع آوری کردیم. ما سپس عملکرد هر سکه را در ۱۰ سال گذشته تجزیه و تحلیل کردیم و زمان از بین رفتن هر رمزارز را مشخص کردیم.

در این تحلیل اکثر رمزارزها مربوط به ارزهای دیجیتال کلاهبرداری، میم کوین، ICOهای کوتاه مدت، و مواردی که رها شده بودند یا حجم کافی نداشتند، بودند. البته شایان ذکر است که تعداد رمزارزهای از بین رفته به هیچ وجه نباید این تصور را ایجاد کند که این صنعت خیلی خطرناک است. این نرخ شکست در سراسر اقتصاد وجود دارد. رستوران های جدید نرخ شکست مشابهی دارند. وب سایت های جدید زیادی در دوران دات کام از بین رفتند این توزیع فراتر از تجارت است. این بدان معنا نیست که یادگیری نحوه استفاده از رمزنگاری بسیار دشوار یا خطرناک است. اما بر اهمیت اطلاع‌رسانی، جدی گرفتن و دانستن آنچه انجام می‌دهید تأکید می‌کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx