چه بر سر سولانا خواهد آمد؟ | تحلیل قیمت سولانا

قیمت سولانا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 404 نفر

تحلیل قیمت سولانا

قیمت سولانا پس از تبدیل حمایت خود به مقاومت در هفته های اخیر، در زیر ۳۵ دلار معامله می شود. همچنین بیت کوین نتوانست ساختار صعودی خود را حفظ کند و به زیر مناطق کلیدی سقوط کرد، این شکست قیمت‌ها بر آلت‌کوین‌های دیگر مانند سولانا نیز تأثیر گذاشت و سرمایه‌گذاران را در مورد اینکه بازار به کجا می‌رود سردرگم کرد.

تحلیل نمودار هفتگی قیمت سولانا

با توجه به نمودار، سولانا شاهد پایین‌ترین سطح هفتگی خود در ۳۱ دلار بود که پس از بهبودی شرایط کلی بازار در هفته‌های اخیر، از آن منطقه به سمت بالا حرکت کرد و به ۴۴ دلار رسید.

کندل هفتگی سولانا سبز بسته شد و کندل هفته جدید پس از رد شدن از سطح ۴۴ دلار، نشانه‌هایی از ضعف را نشان داد. در حال حاضر قیمت سولانا تلاش می کند حمایت کلیدی خود را حفظ کند.

اگر سولانا در نمودار هفتگی این ساختار را حفظ کند، می تواند به سرعت به ۳۱ دلار بازگردد که به عنوان یک حمایت قوی برای آن عمل می کند. برای جلوگیری از سقوط به زیر ۲۰ دلار، قیمت بیت کوین باید منطقه حمایتی فعلی اش را حفظ کند.

مقاومت هفتگی برای سولانا: ۴۴ دلار

قیمت سولانا در نمودار روزانه

با افزایش سفارش‌های فروش، باعث شد سولانا روند صعودی خودش را از دست بدهد و وارد یک روند نزولی شود. برای جلوگیری از فشار فروش بیشتر، سولانا باید افزایش یابد و حمایت های کلیدی را در سطوح بالاتر بدست بیاورد. قیمت سولانا قدرت خود را در حفظ این حمایت نشان داده است. اگر خریداران وارد عمل شوند، سولانا می تواند تا منطقه ۳۸ دلاری که به عنوان مقاومت عمل می کند، افزایش یابد.

سولانا در حال حاضر با ۳۴.۷ دلار معامله می شود، درست زیر میانگین متحرک نمایی ۵۰  روزه (۵۰EMA)، که حدود ۴۰ دلار است. در نمودار روزانه، شاخص قدرت نسبی (RSI) برای قیمت سولانا زیر ۳۵ است که نشان دهنده منطقه افزایش فروش است. حجم روزانه معاملات نشان می دهد که تعداد فروشندگان بسیار بیشتر است.

مقاومت روزانه سولانا: ۳۸ دلار

حمایت روزانه سولانا: ۳۱ دلار

نمودار چهار ساعته

قیمت سولانا ساختار نزولی خود را زیر خطوط ۵۰ و ۲۰۰ EMA حفظ کرده است که به ترتیب روی ۴۰ و ۳۸ دلار قرار دارند و به عنوان مقاومت برای قیمت سولانا عمل می کنند. اگر سولانا نتواند سطح حمایتی ۳۱ دلار را حفظ کند، ممکن است تا ۲۸ دلار و حتی سطوح حمایتی پایین‌تر سقوط کند. مقاومت چهار ساعته برای سولانا: ۳۸ دلار و ۴۰ دلار و حمایت چهار ساعته سولانا: ۳۱ دلار و ۲۸ دلار

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx