تحلیل سولانا (SOL) | بررسی قیمت سولانا |

سولانا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 392 نفر

سولانا (SOL) چند هفته ای است که سرمایه گذاران خود را هراسان کرده است، زیرا قیمت آن همچنان در حال کاهش است. همچنین SOL موقعیت خود را، به عنوان سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، تقدیم به ترون (TRX) کرد. طبق گزارش کوین مارکت کپ، SOL، در زمان نگارش این مقاله، بیش از ۲۱ درصد ضرر هفتگی را ثبت کرد و با ارزش بازار بیش از ۴ میلیارد دلار، با قیمت ۱۱.۴ دلار معامله شد.

اگرچه سولانا نتوانست سرمایه‌گذاران خود را خوشحال کند، معیارهای زنجیره‌ای و شاخص‌های بازار علائمی از احیای این توکن را نشان دادند. این می تواند به آلتکوین کمک کند تا در روزهای بعد، از نردبان قیمت بالا برود.

چه انتظاری داشته باشیم؟

نمودار روزانه SOL نشان داد که سرمایه گذاران ممکن است به زودی اوقات خوبی را سپری کنند، زیرا برخی از شاخص های بازار حاکی از افزایش احتمالی قیمت در روزهای آینده است. به عنوان مثال، شاخص جریان پول (MFI) دقیقاً نزدیک منطقه فروش بیش از حد بود که یک سیگنال صعودی است. جریان پول چایکین (CMF) نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافت، که ممکن است نشان دهنده پایین بودن احتمالی بازار باشد.

یکی دیگر از سیگنال‌های صعودی اصلی توسط داده‌های کریپتو کوانت آشکار شد، زیرا نشان داد که شاخص قدرت نسبی (RSI) و استوکاستیک سولانا در موقعیت‌های فروش بیش از حد قرار دارند. این موضوع نشان داد که قیمت توکن ممکن است به زودی به سمت بالا حرکت کند. با این وجود، نوار میانگین متحرک نمایی (EMA) یک مزیت نزولی گسترده در بازار را نشان داد که ممکن است در روزهای آینده برای SOL دردسر ایجاد کند.

قیمت سولانا

این موضوع می تواند برای سولانا مفید باشد

جالب توجه است که چندین معیار سولانا نیز بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسند، زیرا با منافع سرمایه‌گذاران همسو هستند. به عنوان مثال، فعالیت توسعه کوین طی هفته گذشته افزایش یافته است. این می تواند به عنوان یک علامت مثبت تلقی شود زیرا نشان دهنده تلاش های توسعه دهندگان برای بهبود این بلاکچین است. حجم SOL نیز اخیراً افزایش یافته است که یک پرچم سبز دیگر بود. پس از کاهش شدید، نرخ سرمایه گذاری بایننس SOL اندکی افزایش یافت که نشان دهنده بهره بالاتر از بازار مشتقات است.

با در نظر گرفتن تمام شاخص های بازار و معیارهای زنجیره ای، احیای SOL در هفته های آینده محتمل به نظر می رسد. با این حال، داده‌های دیفای لاما نشان داد که ارزش کل قفل شده سولانا (TVL) همچنان در حال کاهش است، که برای سولانا خوش‌بینانه به نظر نمی‌رسد.

خرید سولانا

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx