تحلیل بایننس کوین (BNB) | بررسی قیمت بایننس کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

قیمت بایننس کوین از زمانی که در ژوئن 2022 به 183.4 دلار رسید، افزایش یافته است. این افزایش قیمت، منجر به ایجاد بالاترین سطح قیمت در 398.3 دلار در ماه نوامبر شد. با وجود افزایش قابل توجه، قیمت BNB نتوانست بالاتر از منطقه مقاومت بلندمدت 350 دلار حرکت کند. در عوض، رد شد و یک […]

بایننس کوین

قیمت بایننس کوین از زمانی که در ژوئن 2022 به 183.4 دلار رسید، افزایش یافته است. این افزایش قیمت، منجر به ایجاد بالاترین سطح قیمت در 398.3 دلار در ماه نوامبر شد. با وجود افزایش قابل توجه، قیمت BNB نتوانست بالاتر از منطقه مقاومت بلندمدت 350 دلار حرکت کند. در عوض، رد شد و یک شدو بالایی بلند (نماد قرمز) ایجاد کرد. علاوه بر این، RSI هفتگی به زیر 50 سقوط کرد که نشانه ای از روند نزولی است. بنابراین، تا زمانی که قیمت بایننس کوین منطقه مقاومت افقی 350 دلار را به دست نیاورد، روند را می توان نزولی در نظر گرفت.

قیمت بایننس کوین

قیمت بایننس کوین

تجزیه و تحلیل تکنیکال از بازه زمانی روزانه نشان می‌دهد که قیمت BNB از زمان رسیدن به بالاترین سطح 398.30 دلار در 8 نوامبر کاهش یافته است. تحلیل تکنیکال نمودار روزانه نشان می دهد که BNB خط حمایت خود را در 27 آگوست شکست. در حالی که پس از آن به میزان قابل توجهی افزایش یافت و در 8 نوامبر خط را به عنوان مقاومت تایید کرد (نماد قرمز). قیمت یک شدو بالایی بلند ایجاد کرد و سپس شروع به فرود فعلی کرد. در 21 نوامبر، قیمت بایننس کوین از ناحیه افقی 262 دلار کاهش یافت که اکنون انتظار می رود بعنوان مقاومت عمل کند. این یکی دیگر از سیگنال‌های نزولی بود.

علاوه بر این، RSI روزانه به زیر 50 کاهش یافته است و هیچ واگرایی صعودی ایجاد نکرده است. بنابراین، ادامه کاهش به سمت 230 دلار محتمل ترین سناریو است. بسته شدن روزانه بالای 262 دلار این پیش بینی نزولی قیمت بایننس کوین را باطل می کند.

تحلیل بایننس کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx