تحلیل بایننس کوین (BNB) | بررسی قیمت بایننس کوین

بایننس کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 395 نفر

قیمت بایننس کوین از زمانی که در ژوئن ۲۰۲۲ به ۱۸۳.۴ دلار رسید، افزایش یافته است. این افزایش قیمت، منجر به ایجاد بالاترین سطح قیمت در ۳۹۸.۳ دلار در ماه نوامبر شد. با وجود افزایش قابل توجه، قیمت BNB نتوانست بالاتر از منطقه مقاومت بلندمدت ۳۵۰ دلار حرکت کند. در عوض، رد شد و یک شدو بالایی بلند (نماد قرمز) ایجاد کرد. علاوه بر این، RSI هفتگی به زیر ۵۰ سقوط کرد که نشانه ای از روند نزولی است. بنابراین، تا زمانی که قیمت بایننس کوین منطقه مقاومت افقی ۳۵۰ دلار را به دست نیاورد، روند را می توان نزولی در نظر گرفت.

قیمت بایننس کوین

قیمت بایننس کوین

تجزیه و تحلیل تکنیکال از بازه زمانی روزانه نشان می‌دهد که قیمت BNB از زمان رسیدن به بالاترین سطح ۳۹۸.۳۰ دلار در ۸ نوامبر کاهش یافته است. تحلیل تکنیکال نمودار روزانه نشان می دهد که BNB خط حمایت خود را در ۲۷ آگوست شکست. در حالی که پس از آن به میزان قابل توجهی افزایش یافت و در ۸ نوامبر خط را به عنوان مقاومت تایید کرد (نماد قرمز). قیمت یک شدو بالایی بلند ایجاد کرد و سپس شروع به فرود فعلی کرد. در ۲۱ نوامبر، قیمت بایننس کوین از ناحیه افقی ۲۶۲ دلار کاهش یافت که اکنون انتظار می رود بعنوان مقاومت عمل کند. این یکی دیگر از سیگنال‌های نزولی بود.

علاوه بر این، RSI روزانه به زیر ۵۰ کاهش یافته است و هیچ واگرایی صعودی ایجاد نکرده است. بنابراین، ادامه کاهش به سمت ۲۳۰ دلار محتمل ترین سناریو است. بسته شدن روزانه بالای ۲۶۲ دلار این پیش بینی نزولی قیمت بایننس کوین را باطل می کند.

تحلیل بایننس کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx