آیا سولانا می‌تواند جایگزین اتریوم شود؟

انتشار 2 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

گزارشی اخیر از بانک دارایی دیجیتال سیگنوم (Sygnum) نشان می‌دهد که یک روند رو به رشد می‌تواند در فضای رقابتی قراردادهای هوشمند برتری را از اتریوم گرفته و به سولانا (SOL) بدهد. اگرچه حجم تراکنش‌های سولا‌نا توسط فعالیت میم کوین ها افزایش یافته است و سهم بازار آن در مقایسه با اتریوم بسیار کمتر است، […]

سولانا

گزارشی اخیر از بانک دارایی دیجیتال سیگنوم (Sygnum) نشان می‌دهد که یک روند رو به رشد می‌تواند در فضای رقابتی قراردادهای هوشمند برتری را از اتریوم گرفته و به سولانا (SOL) بدهد.

اگرچه حجم تراکنش‌های سولا‌نا توسط فعالیت میم کوین ها افزایش یافته است و سهم بازار آن در مقایسه با اتریوم بسیار کمتر است، سیگنوم اشاره می‌کند که مقیاس‌پذیری سو‌لانا می‌تواند برای شرکت‌های مالی سنتی یک عامل جذب مهم باشد.

این گزارش برجسته می‌کند که چگونه برخی از مؤسسات مالی محافظه‌کار ممکن است به دلیل ظرفیت سولانا برای رسیدگی به پلتفرم‌های توکن‌سازی و پروژه‌های استیبل کوین در مقیاس بزرگ، به سمت آن تمایل داشته باشند.

از جمله تحولات قابل توجه، می‌توان به همکاری پی پال با سولانا برای تراکنش‌های استیبل‌کوینی اشاره کرد. همچنین اخیرا یکی از مدیران اجرایی پی‌پال اعلام کرد که اتریوم ممکن است برای پرداخت‌ها ایده‌آل نباشد.

ویزا نیز سولانا را برای تسویه یواس‌دی کوین در آغوش گرفته است و از سرعت، هزینه کم، کارایی و انعطاف‌پذیری این شبکه تمجید کرده است.

علاوه بر این‌ها، فرانکلین تمپلتون قصد دارد یک صندوق سرمایه‌گذاری مشترک را در سو‌لانا راه‌اندازی کند و سیتی، شرکتی فعال در زمینه کارت‌های اعتباری و پرداخت، نیز گزارش داده است که در حال بررسی استفاده از شبکه سولانا برای پرداخت‌های بین‌المللی است.

به طور خلاصه، این تحولات نشان می‌دهند که شرکت‌های بزرگ و سنتی در حال پذیرش سولانا به عنوان یک گزینه مناسب برای پرداخت‌ها و تراکنش‌های مالی هستند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
سولانا
SOL
سولانا
سولانا، نامی درخشان در عرصه بلاکچین است که با ارائه تراکنش‌های سریع و هزینه‌های پایین، قواعد بازی را تغییر داده است. با تمرکز بر مقیاس‌پذیری و سرعت، سولانا به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که برنامه‌های پیچیده و مقیاس‌پذیر بسازند. سرعت بالای پردازش تراکنش‌های سولانا به بهینه‌سازی عملکرد بلاکچین کمک می‌کند.
خرید سولانا
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx