خروج ریپل از آمریکا به مقصد اروپا

ارز دیجیتال ریپل
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 418 نفر

خروج ریپل از آمریکا به مقصد اروپا

ارائه‌دهنده بلاک چین سازمانی ریپل می‌خواهد حضور خود را در اتحادیه اروپا با به‌دنبال تضمین مجوز ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) از بانک مرکزی ایرلند تقویت کند. استوارت آلدروتی، مشاور عمومی ریپل و برد گارلینگ هاوس، مدیر عامل شرکت ریپل نیز دو سنت خود را در مورد سقوط FTX ارائه کردند و استدلال کردند که تنظیم‌کننده‌های جهانی باید قوانین جامعی را برای جلوگیری از رویدادهای نامطلوب آینده در این بخش اعمال کنند.

تمرکز بر اروپا

در مصاحبه اخیر با CNBC، آلدروتی توضیح داد که ریپل دیگر برای استخراج بیشتر درآمد خود به ایالات متحده متکی نیست. به این ترتیب، نگاه خود را به سمت اروپا و به طور خاص تر، ایرلند معطوف کرده است.

او توضیح داد: «در اصل، مشتریان و درآمد ما به خارج از ایالات متحده هدایت می شود، حتی اگر ما هنوز کارمندان زیادی در داخل ایالات متحده داشته باشیم.»

ریپل در حال حاضر رو ایرلند به عنوان مقصد خود تمرکز کرده است و تلاش خواهد کرد تا یک VASP از بانک مرکزی این کشور برای “گذرنامه” عملیات خود در سراسر اتحادیه اروپا دریافت کند. این نهاد همچنین قصد دارد در آینده نزدیک برای مجوز پول الکترونیکی در این کشور اقدام کند. بانک ایرلند در گذشته نگرش مثبتی نسبت به سازمان های کریپتویی نشان داده است. این کشور در ماه جولای، پلتفرم جمینی را برای ارائه خدمات ارزهای دیجیتال به کاربران محلی تایید کرد.

«دوبلین مقر اروپایی جمینی است و ما در اینجا شاهد علاقه زیادی به ارزهای دیجیتال هستیم. این موضوع به مشتریان کمک می‌کند تا به جمینی به‌عنوان یک ارائه‌دهنده ایمن و شفاف اعتماد کنند،»

گسترش ریپل به اروپا در بحبوحه زمستان طولانی ارزهای دیجیتال انجام می شود که در آن شرکت های متعددی ترجیح می دهند هزینه ها را کاهش دهند و فعالیت های خود را گسترش ندهند. صرافی های پیشرو مانند هیوبی، بای بیت، کوین بیس، کریپتو دات کام و غیره برخی از کارمندان خود را اخراج کرده اند. بازار نزولی هفته گذشته زمانی تشدید شد که FTX نتوانست درخواست‌های برداشت مشتریان را تایید کند و اعلام ورشکستگی کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx