حکم دستگیری دانیل شین، یکی از بنیانگذاران ترا، صادر شد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

برای دانیل شین، یکی از بنیانگذاران ترافرم لبز، سه سرمایه گذار و چهار مهندس مسئول ابتکارات ترا (UST) و لونا، حکم دستگیری صادر شد. در میان تعقیب و گریز مداوم برای دو کوان، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل رافرم لبز، مقامات کره جنوبی تحقیقات خود را برای هدف قرار دادن سایر مدیران ترا گسترش داده […]

ترا

برای دانیل شین، یکی از بنیانگذاران ترافرم لبز، سه سرمایه گذار و چهار مهندس مسئول ابتکارات ترا (UST) و لونا، حکم دستگیری صادر شد. در میان تعقیب و گریز مداوم برای دو کوان، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل رافرم لبز، مقامات کره جنوبی تحقیقات خود را برای هدف قرار دادن سایر مدیران ترا گسترش داده اند. دادستان ها حکم بازداشت یکی از بنیانگذاران دانیل شین و هفت مهندس و سرمایه گذار دیگر شرکت را به دلیل مشکوک شدن به کسب سود غیرقانونی قبل از فروپاشی گسترده اکوسیستم ترا صادر کردند.

دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول در کره جنوبی مشکوک بود که شین دارای توکن های ترا است که بدون اطلاع عمومی سرمایه گذاران از قبل منتشر شده بود. با انجام این کار، شین ظاهراً با فروش توکن های از پیش صادر شده در بازار صعودی، 140 میلیارد وون (تقریباً 105 میلیون دلار) سود به دست آورد.

رسانه محلی یونهاپ تایید کرد که برای سه سرمایه گذار ترافرم لبز و چهار مهندس مسئول ابتکارات ترا نیز حکم دستگیری صادر شده است. در 19 نوامبر، مقامات کره جنوبی دارایی هایی به ارزش بیش از 104 میلیون دلار از شین را به همان ظن کسب سودهای ناعادلانه توقیف کردند. در آن زمان، وکیل شین  گفت:

گزارش‌هایی که نشان می‌دهد شین هیون سونگ لونا را در یک نقطه بالا فروخته و یا اینکه او از طریق روش‌های غیرقانونی دیگر به سود رسیده است، صحت ندارد.

شین در مخالفت با حکم بازداشت اشاره کرد:

من دو سال قبل از فروپاشی ترا و لونا این شرکت را ترک کردم و کاری به این فروپاشی ندارم.

در حالی که کوان معتقد است که از دست مقامات کره جنوبی فراری نیست، 4000 نفر از اعضای یک گروه سرمایه گذار خرد در تلاش هستند تا محل اختفای او را ردیابی کنند. در 6 اکتبر، وزارت امور خارجه کره جنوبی به کوان دستور داد گذرنامه خود را تسلیم کند، که در صورت عدم انجام، منجر به لغو دائم گذرنامه وی می شود.

یک گزارش محلی از کره جنوبی ادعا کرد که دادستان ها شواهدی در مورد دستور کوان برای دستکاری قیمت لونا به دست آورده اند. با این حال، سخنگوی ترافرم لبز هنگام صحبت با کوین تلگراف این اتهامات را رد کرد و ناامیدی خود را از مشاهده اینکه “دادستان های کره ای همچنان به تلاش برای تحریف قانون بازار سرمایه برای مطابقت با دستور کار خود و طرح ادعاهای بی اساس ادامه می دهند” تأکید کرد.

گزارش های تایید نشده حاکی از آن است که کوان از کره جنوبی به سنگاپور نقل مکان کرده و در نهایت به دبی، در امارات متحده عربی منتقل شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx