استیک کاردانو | آیا کاردانو بهترین استیکینگ را دارد؟

استیک کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 453 نفر

توجه به کاردانو (ADA) همچنان بالاست. با سقوط سولانا (SOL)، این شرکت به رقیب اصلی اتریوم (ETH) از نظر ارزش بازار تبدیل شد. بدون شک یکی از مزایای بزرگ این پلتفرم قراردادهای هوشمند، استیکینگ آن است. اگرچه شبکه‌های رقیب اتریوم این روش را برای سرمایه‌گذاران خود ارائه می‌کنند، کاردانو نکات کلیدی دارد که آن را به یکی از بهترین گزینه‌های استیکینگ در بازار ارز دیجیتال تبدیل می‌کند.

نکات برجسته استیک کاردانو

در واقع، یک نکته مثبت بزرگ برای کاردانو این است که ارزهای دیجیتال شما را هنگام استیکینگ قفل نمی کند. بلاکچین های دیگری که با اثبات سهام کار می کنند به حداقل تعداد توکنی برای قفل شدن نیاز دارند. از آنجایی که نمی‌توانید ارزهای دیجیتال خود را خرج کنید یا آنها را برای سود معامله کنید، توکن‌های بیشتری به شما پاداش داده می‌شود. این حرکت به ثبات بیشتر قیمت ارز دیجیتال کمک می کند، زیرا با تعداد واحدهای کمتر در گردش، در صورت افزایش تقاضا، قیمت ارز دیجیتال تمایل به افزایش دارد.

در حالی که به نظر می رسد این یک راه موثر برای کمک به توسعه یک ارز دیجیتال خاص است، عامل نزولی بازار نیز باید در نظر گرفته شود. اگر در زمانی روی یک ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید که نوسانات کمتری دارد، ارزش مالی شما می تواند در طول زمان تغییر کند و ممکن است شرایط غیرقابل پیش بینی رخ دهد.

به عنوان مثال، تنش بین کشورها، یک بیماری همه گیر و نرخ بهره بالا از سوی بانک های مرکزی چند نمونه هستند. در زمان این رویدادها، فقط استیکینگ نمی تواند نوسانات یک ارز دیجیتال را کنترل کند. بنابراین، اگر وجوه شما قفل شده باشد، ممکن است دچار افت غیرمنتظره ای شوند. با این حال، اگر بتوانید این مبالغ را برداشت کنید و معامله کنید، می‌توانید از ضرر و زیان خود جلوگیری کنید و با یک استراتژی خوب، حتی ممکن است به سود هم برسید. بنابراین، سرمایه گذاران کاردانو دلیلی برای شکایت در مورد استیکینگ ندارند. با استیک کاردانو (ADA)، ارزهای دیجیتال شما نقدینگی رایگان دارند، جایی که توکن ها را می توان در هر زمان بازخرید کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx