حکم بازداشت دو کوان، بنیانگذار ترا، صادر شد

حکم بازداشت دو کوان، بنیانگذار ترا، صادر شد
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 429 نفر

یک دادگاه کره جنوبی چهار ماه پس از فروپاشی اکوسیستم ترا -با توکن بومی لونا و استیبل کوین الگوریتمی TerraUSD آن- که روی هم حدود ۴۰ میلیارد دلار ارزش داشت، حکم بازداشت دو کوان، مدیر عامل آزمایشگاه ترافورم را صادر کرد.

چوسان ایلبو، یک روزنامه کره جنوبی، اولین بار این خبر را گزارش کرد. بر اساس این گزارش، این حکم توسط تیم تحقیقات مشترک جنایات اوراق بهادار مالی دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول (به رهبری مدیر دان سونگ هان) و بخش دوم تحقیقات مالی (به سرپرستی دادستان ارشد چای هی من) صادر شده است. طبق گزارش، گمان می‌رود کوان در حال حاضر در سنگاپور زندگی می‌کند، و همچنین حکم‌هایی برای دستگیری نیکلاس پلاتیاس، یکی دیگر از بنیان‌گذاران آزمایشگاه‌های ترافرم و هان مو، یکی دیگر از کارمندان صادر شده است. آنها به تخلف در بازار سرمایه متهم هستند. در این گزارش همچنین آمده است که این حکم یک سال اعتبار دارد و دادستان ها امیدوارند با اینترپل برای انجام این دستگیری ها همکاری کنند.

TerraUSD که زمانی سومین استیبل کوین بزرگ از نظر انتشار بود، به شدت از قیمت هدف ۱ دلاری خود در اواسط ماه می کاهش یافت. در تلاشی دیوانه‌وار برای بازگرداندن پیوند دلاری، میلیاردها دلار بیت‌کوین توسط بنیاد لونا فروخته شد، در حالی که حجم بی‌سابقه‌ای از ارز بومی ترا، یعنی لونا منتشر شد اما فایده ای نداشت. قیمت لونا و TerraUSD – که با نام تجاری آن UST نیز شناخته می شود – به نزدیک صفر سقوط کرد. ترا دو بار بلاکچین خود را متوقف کرد و سرمایه گذاران متحمل ضررهای سنگین شدند.

در ماه‌های پس از نابودی UST و لونا، دو کوان طرحی جسورانه را برای بازسازی اکوسیستم ترا با نسخه جدیدی از ارز اصلی خود اجرا کرد. او در اواسط آگوست مصاحبه ای انجام داد و در آن ادعا کرد که بازرسان کره جنوبی که در حال بررسی سقوط ترا هستند سعی نکرده اند با او تماس بگیرند، علیرغم گزارش هایی مبنی بر اینکه بازرسان در حین بررسی ترا به صرافی های کریپتو کره جنوبی حمله کرده اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx