اسپانیا به رتبه سوم بیشترین خودپرداز ارز دیجیتال رسید

خودپرداز ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 485 نفر

اسپانیا به رتبه سوم بیشترین خودپرداز ارز دیجیتال رسید

اسپانیا در حال حاضر میزبان ۲۱۵ دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال است که السالوادور، با ۲۱۲ دستگاه خودپرداز رمزارز را پس از پیشی گرفتن از این کشور با ۳ دستگاه خودپرداز رمزارز، به رتبه چهارم رسانده است. داده‌های کوین ای تی ام رادار تأیید کرد که اسپانیا ۰.۶ درصد از خودپردازهای کل دنیا را در اختیار دارد.

توزیع خودپرداز ارز دیجیتال بر اساس قاره ها و کشورها

علاوه بر این، این گزارش اسپانیا را به عنوان بالاترین مشارکت کننده در دستگاه های خودپرداز ارز دیجیتال در اروپا معرفی می کند که نشان دهنده ۱۴.۶۵٪ از کل دستگاه های در این قاره است، پس از آن سوئیس (۱۴۴ دستگاه خودپرداز)، لهستان (۱۴۲ دستگاه خودپرداز) و رومانی (۱۳۵ دستگاه خودپرداز) قرار دارند.

رشد نصب ATM رمزارز در اسپانیا

تنها در سال ۲۰۲۲، اسپانیا ۴۳ دستگاه خودپرداز رمزارز نصب کرد و قبلاً قصد خود را برای نصب بیش از ۱۰۰ دستگاه خودپرداز تا پایان سال عنوان کرده بود که پس از تکمیل، مجموع آن را به نزدیک به ۳۰۰ دستگاه خودپرداز رمزارز می رساند. مدیا مارکت، یک خرده‌فروش الکترونیک آلمانی، و Confinity، در میان دیگران، پیشرو در نصب دستگاه‌های خودپرداز رمزارز در سراسر اتریش، آلمان، اسپانیا و یونان هستند. برعکس، نصب‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال جهانی از سپتامبر ۲۰۲۲ رشد منفی داشته و در زمان نگارش این مقاله در مسیر بهبود آهسته قرار دارند. محاسبات بر اساس داده های ۶۰ روز گذشته نشان می دهد که روزانه حدود هفت دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال در سراسر جهان نصب می شود.

یونان از نظر دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال رتبه ششم را به خود اختصاص داده است و با هجوم گردشگران، اپراتور خودپرداز بیت کوین BCash آمارهایی را در مورد آمار استفاده در این کشور به اشتراک گذاشت. دیمیتریوس تسنگالیدیس، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران BCash در صحبت با کوین تلگراف، فاش کرد که علیرغم نصب دستگاه های خودپرداز ارز دیجیتال در نقاط مهم توریستی، بیشترین استفاده از ناحیه اصلی شهر انجام می شود.

به گفته تسنگالیدیس، ترکیبی از فصل زمستان ارز دیجیتال و توریستی منجر به کاهش سرعت ترافیک منظم در استفاده از خودپردازهای ارز دیجیتال شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx