خرید خانه در جزیره میلیونرها با توکن های غیرمثلی

توکن های غیرمثلی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 503 نفر

خرید خانه در جزیره میلیونرها با توکن غیرمثلی

در سال ۲۰۱۷، شکست جشنواره Fyre که توسط مجرم محکوم بیلی مک فارلند اداره می شد، چنان درام بود که به یک مستند نتفلیکس تبدیل شد. اکنون، یک شرکت جدید می خواهد آن جزیره باهاما را با ویلاهای لوکس دارای دروازه توکن غیرمثلی بر روی نقشه قرار دهد. طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در روز چهارشنبه، شرکتی به نام AGIA International ادعا می‌کند که «۶۰ ملک و ویلا فوق‌العاده لوکس» را در جزیره بزرگ اگزوما خواهد فروخت و تنها انجمنی خواهد بود که فقط از طریق توکن غیرمثلی به ملک ها را به فروش می‌رساند.

اندازه ساختمان ها از ۱۰۰۰ تا ۶۵۰۰ فوت مربع خواهد بود. طبق وب‌سایت این پروژه، ساکنان مشتاق جزیره باید ۱۰۰۰۰ دلار بیعانه بدهند تا بتوانند در «لیست مجاز» یا فهرست پیش‌فروش پروژه قرار بگیرند. انتظار می رود قیمت خانه ها از حدود ۱.۵ تا ۵ میلیون دلار متغیر باشد. اریک ساندرسون، یکی از بنیانگذاران بین المللی AGIA از این منطقه که اکنون بدنام است، در بیانیه ای گفت: “ما این انجمن را خریدیم زیرا آینده آن را دیدیم، نه گذشته آن.”

این بیانیه مطبوعاتی همچنین AGIA International را به هتل Setai در ساحل میامی و هتل Amanyara در ترکز و کایکوس مرتبط می‌کند، اما Decrypt نتوانسته این اطلاعات را به طور مستقل تأیید کند. در این نسخه، ساندرسون ادعا کرد که توسعه جدید ۱۵۰ شغل در طول فرآیند ساخت و ساز و ۱۲۵ شغل بلندمدت ایجاد خواهد کرد. جستجوی سریع لینکدین برای ساندرسون نشان می دهد که او از سال ۲۰۲۱ به AGIA آمده است. به نظر می رسد علاوه بر AGIA، ساندرسون مدیر عامل گروه تکنومارین، یک شرکت قایق‌رانی و دریایی مستقر در فلوریدا نیز باشد. بنیانگذار AGIA بلافاصله به درخواست Decrypt برای اظهار نظر پاسخ نداد.

اگرچه ممکن است یک شیرین کاری روابط عمومی به نظر برسد، اما این اولین باری نیست که شخصی از توکن غیرمثلی به عنوان یک “عملکرد” ​​واقعی که به معنای مالکیت بر دارایی فیزیکی یا املاک و مستغلات است استفاده می‌کند یا قصد استفاده از آن را دارد. چندین خانه واقعی از طریق NFT فروخته شده اند و حتی در بازار نزولی همچنان خبرساز هستند. باهاما به طور گسترده‌تری سابقه دوست‌دار بودن رمزارزها را دارد. مدیر عامل FTX، سم بنکمن-فراید، دفتر مرکزی صرافی رمزارز خود را در آنجا اداره می کند.

صرف نظر از این، شایان ذکر است که مینت هر توکن غیرمثلی بر اساس وعده‌های بلند و در عین حال محقق نشده می‌تواند بسیار خطرناک باشد. تراکنش‌های بلاکچین در شبکه‌های بلاکچین مانند اتریوم نیز غیرقابل برگشت هستند، بنابراین اگر پروژه AGIA به جشنواره بعدی Fyre تبدیل شود، بازپرداخت برای کاربران غیرممکن است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx