ابراز علاقه طرفداران ورزش به توکن های NFT

ابراز علاقه طرفداران ورزش به توکن های NFT
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 473 نفر

ابراز علاقه طرفداران ورزش به توکن های NFT

در ۲۳ جولای، گروه تحقیقاتی ملی (NRG) تحقیقاتی را در خصوص توکن‌های NFT منتشر کرد. یافته‌های این تحقیق نشان می‌دهد که ۶۴ درصد از طرفداران ورزش علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد NFT ها هستند و در آینده حداقل یکی از این توکن‌ها را خریداری خواهند کرد.

فناوری بلاکچین در قالب توکن‌های NFT، به کاربران این امکان را داده که به مالکین بلندمدت دارایی‌های دیجیتال تبدیل شوند. توسعه فناوری NFT نیز منجر به ظهور بازاری قابل توجه و متنوع برای آثار هنری دیجیتال شده است.

با این وجود، دلایل زیادی برای خوش‌بین بودن در مورد آینده این بازار و پتانسیل این فناوری، به ویژه در زمینه NFT های ورزشی وجود دارد. در مقایسه با سایر مشتریان، علاقه‌مندان به ورزش در مورد این توکن‌ها اطلاعات بیشتری دارند و احتمالاً نظرات مثبتی در مورد بازارها و مجموعه‌های NFT نیز دارند.

لازم به ذکر است که در این نظرسنجی علاقه‌مندان به ورزش از ایالات متحده، بریتانیا، برزیل و ژاپن شرکت کرده‌اند. به غیر از ۶۴ درصد از طرفدارانی که به این حوزه علاقه‌مند هستند و در آینده یک NFT خریداری خواهند کرد، این نظرسنجی نشان می دهد که ۸۴ درصد معتقدند که باید محدودیت‌های بیشتری در معاملات توکن‌های NFT نسبت به زمان حال وجود داشته باشد.

علاوه بر این، ۴۶٪ از طرفداران ادعا می‌کنند که اگر یک NFT به عنوان یادبود به آنها داده شود، احتمال شرکت آنها در رویدادهای ورزشی زنده بسیار افزایش خواهد یافت.

علاوه بر این، در مقایسه با ۴۹ درصد از علاقه‌مندان به ورزش، تنها ۵۸ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی بر این باور هستند که توکن‌های NFT را درک می‌کنند.

ترس کریپتویی‌ها

بسیاری از این هواداران توکن‌های NFT را به عنوان روشی برای ایجاد نوآوری در بازی‌هایی که تماشا می کنند و کامیونیتی‌هایی که در آن‌ها زندگی می‌کنند، قلمداد می‌کنند. با این حال، علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال دیدگاه متفاوتی دارند. آنها به دلیل سقوط شدید بازار دچار وحشت شده و بدین ترتیب خوش‌بینی آنها به صورت چشمگیری کاهش یافته است. به همین دلیل این افراد تمایل کمتری به سرمایه‌گذاری در NFT ها دارند.

همانطور که می دانید ارزش چندین کلکسیون معروف در این حوزه در ماه‌های اخیر کاهش شدیدی را تجربه کرده است. این موضوع که قطعا برای بازار NFT مناسب نیست، منجر به نگرانی‌هایی در خصوص دوام طولانی مدت این فناوری نوظهور شده است.

طبق نظرسنجی اخیر DEXterlab که در ۲۱ ژوئیه منتشر شده است، علاقه علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال به توکن‌های NFT نسبت به سال گذشته کمتر شده است. در نتیجه، ۳۱.۷ درصد از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال گفتند که هرگز NFT نخواهند خرید.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx