جاستین سان، بنیانگذار ترون می گوید: فروش ۷۵ درصد بیت کوین تسلا «خبر خوبی است»

فروش بیت کوین های تسلا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 448 نفر

فروش بیت کوین های تسلا

جاستین سان، کارآفرین چینی، که بنیاد ترون  را تأسیس کرد،گفت که فروش ۷۵٪ از دارایی های بیت کوین (BTC) تسلا در واقع به دلایلی “خبر عالی” است.

در توییتی که سان با بیش از ۳ میلیون دنبال کننده خود در پلتفرم میکروبلاگینگ توییتر به اشتراک گذاشت; موسس TRON گفت که بازار «دیگر نیازی به نگرانی در مورد فروش بیت کوین تسلا» ندارد; که به گفته او برای مدت طولانی درگیر آن بود. علاوه بر این، سان استدلال کرد که فروش تسلا به ارزش نزدیک به ۱ میلیارد دلار بیت کوین نشان می‌دهد; که نقدینگی این ارز دیجیتال پرچم‌دار می‌تواند سرمایه‌گذاری‌های شرکت‌های بزرگ را مدیریت کند.

سان که اکنون به عنوان نماینده گرانادا در سازمان تجارت جهانی در ژنو خدمت می کند; اضافه کرد که تکمیل تراکنش های بیت کوین توسط تسلا «نشان دهنده اولویت خوبی; برای همه شرکت های دارای بیت کوین است» و در نتیجه; او معتقد است که شرکت های بزرگ بیشتری ارز دیجیتال را در این ارز دیجیتال خریداری خواهند کرد. آینده.

همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، تسلا به ارزش ۹۳۶ میلیون دلار بیت کوین، معادل ۷۵ درصد از دارایی های خود، در سه ماهه دوم سال برای به حداکثر رساندن موقعیت نقدی خود «با توجه به عدم قطعیت قفل COVD در چین» فروخت.

نظر ایلان ماسک

مدیر عامل تسلا توضیح داد که تسلا آماده است تا در آینده قرار گرفتن در معرض بیت کوین خود را افزایش دهد; و “این نباید به عنوان حکمی در مورد بیت کوین تلقی شود.” ماسک همچنین گفت که تسلا هیچ یک از دوج کوین خود را نفروخته است.

این سازنده خودروهای برقی سه ماهه دوم را با ۲۱۸ میلیون دلار بیت کوین به پایان رساند که نسبت به ۱.۲۶ میلیارد دلار; در سه فصل گذشته کاهش یافته است. این شرکت حدود ۴۲۰۰۰ بیت کوین را در سه ماهه جاری نگه داشته است و ممکن است با فروش دارایی های خود در اوایل سه ماهه; از هزینه کاهش قابل توجهی جلوگیری کند.

بر اساس داده‌های CryptoCompare، اعلام فروش بیت‌کوین تسلا بر قیمت این ارز دیجیتال تأثیر منفی گذاشت; به‌طوری‌که طبق داده‌های CryptoCompare، اکنون پس از از دست دادن بیش از ۶.۳ درصد از ارزش خود در دوره ۲۴ ساعته گذشته; با قیمت ۲۲۶۰۰ دلار معامله می‌شود. قیمت بیت کوین در بحبوحه رکود گسترده تر بازار کریپتو کاهش یافت.

علیرغم رکود اخیر، کل سرمایه بازار فضای ارزهای دیجیتال توانسته بالای مرز ۱ تریلیون دلار باقی بماند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx