کاهش قیمت سهام کوین بیس پس از جریمه صرافی کراکن

کوین بیس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 364 نفر

رگولاتورهای ایالات متحده در این هفته به خدمات مربوط به استیکینگ ارزهای دیجیتال توجه کردند و سهام کوین بیس ۲۲ درصد سقوط کرد.

پس از اظهارات مدیر عامل شرکت کوین بیس، برایان آرمسترانگ، که روز چهارشنبه گفت “محدود کردن استیکینگ کریپتو برای رگولاتورهای ایالات متحده یک مسیر وحشتناک خواهد بود”، سهام صرافی در طول روز پنجشنبه کاهش یافت و این ضرر تا روز جمعه نیز افزایش یافت.

بر اساس داده‌های نزدک، سهام این صرافی ارز دیجیتال در پایان روز معاملات حدود ۵۷ دلار معامله می‌شد که از روز دوشنبه حدود ۲۲ درصد کاهش داشته است.

جنگ استیکینگ

صرافی رقیب کوین بیس، کراکن، اتهامات وارده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار را که مربوط به عدم ثبت پیشنهاد و فروش “برنامه استیکینگ دارایی رمزنگاری به عنوان یک سرویس” بود، تسویه کرد. این صرافی با پرداخت ۳۰ میلیون دلار جریمه موافقت کرد و گری گنسلر، رئیس SEC، گفت که اقدام علیه کراکن باید مردم را “در جریان خطرات این حوزه بگذارد.”

پل گروال، مدیر ارشد حقوقی کو‌ین بیس، گفت که برنامه کوین بیس تحت تأثیر این اخبار قرار نگرفت و افزود که خدمات استیکینگ کوین بیس “اساساً متفاوت” با کراکن است. او گفت:

«تلاش برای قرار دادن قانون اوراق بهادار بر فرآیندی مانند استیکینگ به هیچ وجه به مصرف‌کنندگان کمک نمی‌کند و در عوض دستورات تهاجمی غیرضروری را تحمیل می‌کند که از دسترسی مصرف‌کنندگان آمریکایی به خدمات اساسی کریپتو جلوگیری می‌کند و کاربران را به سمت پلتفرم‌های غیرقانونی خارج از کشور سوق می‌دهد».

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx