صرافی کریپتو کوین بیس در فکر نقل مکان به سنگاپور است

کوین بیس
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 350 نفر

صرافی کریپتو کوین بیس به دنبال نقل مکان به سنگاپور است زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) درخواست‌های این شرکت را برای شفاف‌سازی مقررات رد کرده است.

SEC ایالات متحده اخیراً از قاضی خواسته است که پیشنهاد کوین بیس را برای وادار کردن آژانس به پاسخگویی به درخواست قانونگذاری رد کند. این درخواست سال گذشته ارائه شد و خواستار شفافیت در مورد نحوه اعمال قوانین اوراق بهادار در ارزهای دیجیتال شد. ماه گذشته، کوین بیس شکایتی علیه SEC تنظیم کرد و ادعا کرد که آژانس در ارائه پاسخ به درخواست خود نه سریع و نه منطقی عمل کرده است. علاوه بر این، صرافی به دنبال یک روش رسمی اعلام نظر است که عموم را قادر به مشارکت کند.

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس به دلیل عدم شفافیت در مورد دستورات و قوانین کریپتو در ایالات متحده، در حال بررسی مهاجرت به خارج از کشور است. این شرکت در حال بررسی گزینه‌هایی در باهاما، امارات متحده عربی و اروپا به عنوان مکان‌های پیشنهادی برای مقر اصلی خود است. این شرکت همچنین اخیراً نظرسنجی را برای ارزیابی موضع سازنده سیاست گذاران در قبال ارزهای دیجیتال و وب ۳ در سنگاپور انجام داده است. این نظرسنجی فاش کرد که تقریباً ۲۵ درصد از مردم سنگاپور، ارزهای دیجیتال را به عنوان آینده امور مالی در نظر می‌گیرند. این مطالعه همچنین نشان داد که افراد با درآمد بالا تمایل بیشتری به تجارت در فضای دیجیتال دارند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx