بانک سیگنیچر (Signature Bank) توسط وزارت خدمات مالی نیویورک توقیف شد

بانک سیگنیچر
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 439 نفر

وزارت خدمات مالی نیویورک یکشنبه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد که بانک سیگنیچر (Signature Bank) را به منظور «حفاظت از سپرده گذاران» توقیف کرده است. در اقدامی مشابه به آنچه که ناظر امور بانکی کالیفرنیا در روز جمعه در واکنش به افزایش غیرعادی سپرده‌ها در بانک سیلیکون ولی انجام داد، شرکت بیمه سپرده فدرال نیز به عنوان تحویل گیرنده این بانک مستقر در نیویورک منصوب شد.

در بیانیه‌ای جداگانه، تنظیم‌کننده‌های بانک فدرال ایالات متحده بازگشت کامل سپرده‌های مشتریان سیلیکون ولی و بانک سیگنیچر را تضمین کردند. هیئت فدرال رزرو، وزارت خزانه داری، FDIC در بیانیه ای مشترک گفتند:

«همه سپرده گذاران این موسسه بطور کامل حمایت خواهند شد. همانطور که با تصمیمات مربوط به بانک سیلیکون ولی، هیچ ضرری متوجه مالیات دهندگان نخواهد شد.»

فدرال رزرو برای بازپرداخت سپرده‌ها مشابه آنچه در بانک سیلیکون ولی اتفاق افتاد، یک وام پشتیبان اضطراری برای بانک‌ها در دسترس قرار داده است. فدرال رزرو در ازای دارایی‌های با کیفیت بالا که توسط بانک ها نگهداری می شود، به آن‌ها وام می دهد. یک مقام ارشد وزارت خزانه داری به مطبوعات گفت که رگولاتورها نگران گسترش بیشتر سپرده‌ها به بانک های دیگر هستند. این مقام مسئول گفت:

«اقداماتی که امروز انجام دادیم برای محدود کردن پیامدهای خروج سزمایه سپرده گذاران از سیلیکون ولی و کاهش هرگونه اثرات سرریز طراحی شده است. زیرا سپرده گذاران نگران سایر موسسات بودند.» اما این مقام همچنین تاکید کرد که اقدام دولت فدرال برای کامل کردن تمام سپرده گذاران یک کمک مالی نیست.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx