فدرال رزرو از ایجاد یک برنامه تامین مالی برای بانک‌ها خبر داد

فدرال رزرو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 463 نفر

فدرال رزرو یک برنامه تامین مالی برای بانک‌ها ایجاد کرد و ۲۵ میلیارد دلار را در اختیار شرکت های واجد شرایط قرار داد تا از مشکلات بیشتر نقدینگی بانکی جلوگیری کند.

پس از سقوط چندین بانک ایالات متحده، فدرال رزرو اعلام کرده است که بودجه‌ای به ارزش ۲۵ میلیارد دلار را با هدف حمایت از بانک‌ها و سایر شرکت‌های سپرده گذاری تامین می کند. این وجوه تضمین می‌کند که بانک‌های واجد شرایط نقدینگی کافی برای پوشش نیازهای مشتریان خود در زمان‌های آشفتگی بازار را داشته باشند.

در بیانیه ۱۲ مارس، فدرال رزرو اعلام کرد که یک برنامه ۲۵ میلیارد دلاری سرمایه گذاری بانکی مشروط (BTFP) ایجاد کرده است که وام‌های حداکثر یک ساله را به “بانک‌ها، انجمن‌های پس انداز، اتحادیه‌های اعتباری و سایر موسسات سپرده گذاری واجد شرایط” ارائه می دهد.

شرکت‌های واجد شرایط باید به عنوان وثیقه اوراق قرضه، اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن یا سایر «دارایی‌های واجد شرایط» را در خزانه‌داری ایالات متحده قرار دهند. فدرال رزرو افزود:

«این یک منبع نقدینگی اضافی در برابر اوراق بهادار با کیفیت بالا خواهد بود و نیاز یک موسسه را به فروش سریع آن اوراق در مواقع استرس‌زا از بین می برد.»

این در حالی است که بانک سیلیکون ولی (SVB) در ۸ مارس فروش قابل توجهی از دارایی‌ها و سهام را با هدف افزایش سرمایه اضافی اعلام کرد که سپرده گذاران را وحشت زده کرد و باعث شکست بانک شد. تصمیمات این بانک فضای کریپتو را آلوده کرد زیرا ناشر استیبل کوین USDC، سیرکل، فاش کرد که ۳.۳ میلیارد دلار در SVB دارد که باعث وحشت بیشتر شد و USDC پیوند خود را با دلار آمریکا از دست داد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx