نهنگ‌ها تنها در یک هفته 821 میلیون دلار بیت کوین جمع کرده‌اند

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

‌سنتیمنت (Santiment)، شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال، اشاره کرد که دو گروه سرمایه گذار کلیدی در حال خرید بیت کوین (BTC) هستند، زیرا ارزش آن در هفته گذشته به زیر 20000 دلار سقوط کرد. سنتیمنت می‌گوید که نهنگ‌ها و کوسه‌های بیت‌کوین، آدرس‌هایی که دارای ۱۰ تا ۱۰،۰۰۰ بیت‌کوین هستند، در هفته گذشته ۴۰،۵۵۷ بیت‌کوین […]

بیت کوین

‌سنتیمنت (Santiment)، شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال، اشاره کرد که دو گروه سرمایه گذار کلیدی در حال خرید بیت کوین (BTC) هستند، زیرا ارزش آن در هفته گذشته به زیر 20000 دلار سقوط کرد. سنتیمنت می‌گوید که نهنگ‌ها و کوسه‌های بیت‌کوین، آدرس‌هایی که دارای ۱۰ تا ۱۰،۰۰۰ بیت‌کوین هستند، در هفته گذشته ۴۰،۵۵۷ بیت‌کوین به ارزش حیرت‌انگیز ۸۲۱.۵۰ میلیون دلار را بلعیده‌اند.

با انباشت سنگین بزرگ‌ترین هولدرهای بیت‌کوین، این شرکت می‌گوید سرمایه‌گذاران باید بازارهای سنتی را برای یافتن سرنخ‌هایی در مورد آینده بیت کوین زیر نظر داشته باشند. سنتیمنت نوشت:

«به نظر نمی‌رسد که کوسه‌ و نهنگ‌های بیت‌کوین مقصر هفته سخت کریپتو باشند. در واقع، آدرس هایی که دارای 10 تا 10000 بیت‌کوین هستند، مجموعاً 821.5 میلیون دلار بیت کوین را در طول این سقوط جمع آوری کرده اند. همبستگی کریپتو با بازار سهام چیزی است که باید تماشا کرد.”

تحلیل بیت کوین

به گفته این شرکت تحلیلی، معامله گران پس از اصلاح هفته گذشته، تمرکز خود را از بیت‌کوین به قیمت آلت کوین‌ها تغییر داده اند. سنتیمنت می‌گوید که این تغییر در رفتار می‌تواند نشانه‌ای مبنی بر معکوس شدن روند بازار کریپتو باشد.

” عمده جمعیت‌ دوباره بر روی بیت کوین تمرکز می‌کنند. این بالاترین نسبت “بحث” در مورد بیت‌کوین، در مقابل بحث درباره آلتکوین‌ها از ژوئیه 2022 است. گفتمان زیاد درمورد بیت‌کوین نشانه ترس است که از نظر تاریخی می‌تواند بازارها را تغییر دهد.”

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 22238 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 8 درصد افزایش یافته است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx