بایننس ۱ میلیارد دلار BUSD را به این سه رمزارز تبدیل می‌کند

بایننس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 389 نفر

چانگ پنگ ژائو (CZ)، مدیر عامل بایننس، در توییتر اعلام کرد که این صرافی رمزارز، تقریباً یک میلیارد دلار باقیمانده از بودجه ابتکاری بازیابی صنعت خود را به دارایی‌های رمزنگاری بومی شامل بیت کوین، اتر و بایننس کوین تبدیل خواهد کرد. این رمزارز با استفاده از استیبل کوین دلاری صرافی، BUSD خریداری خواهند شد. ژائو برای شفافیت بیشتر اعلام کرد که برخی از تراکنش‌ها روی زنجیره انجام می شود.

تبدیل این یک میلیارد دلار به دارایی‌های کریپتو بومی در بحبوحه یک بحران بانکی صورت می‌گیرد که در آخر هفته گریبان گیر ایالات متحده شد. شب گذشته دپارتمان خدمات مالی نیویورک، سیگنیچر بانک (Signature Bank) را که به‌عنوان آخرین بانک دوستدار کریپتو شناخته می‌شد، توقیف کرد و به علت را ریسک‌های سیستماتیک بیان کرد و عملاً ارتباط صنعت کریپتو با بانک‌های این کشور را قطع کرد. این حرکت همزمان با ایجاد یک برنامه سرمایه گذاری بانکی مشروط توسط فدرال رزرو است که به دلیل ترس از شکست اقتصادی گسترده تر به بانک سیلیکون ولی وام داده و سپرده های بیش از ۲۵۰،۰۰۰ دلار را بیمه می کند. سقوط بانک سیلیکون ولی دومین فروپاشی بزرگ در تاریخ این کشور است.

CZ با اشاره به جابجایی وجوه به ارزش بیش از ۹۸۰ میلیون دلار در توییتر نوشت:

«۱۵ ثانیه طول کشید و ۱.۲۹ دلار هزینه داشت. تصور کنید ۹۸۰ میلیون دلار را قبل از ساعت کاری در روز دوشنبه از طریق بانک منتقل کنید.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx