۱۷ درصد جمعیت ویتنام ارز دیجیتال دارند

ویتنام ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 468 نفر

۱۷ درصد جمعیت ویتنام ارز دیجیتال دارند

آخرین داده‌ها نشان می‌دهد که حدود ۱۷ درصد از جمعیت ویتنام از ارز دیجیتال استفاده کرده‌اند. گزارش بازار ارز دیجیتال ویتنام در سال ۲۰۲۲ نشان داد که ۱۶.۶ میلیون ویتنامی صاحب ارزهای دیجیتال هستند که بیت کوین محبوب ترین دارایی است. تحقیق دیگری که توسط Chainalysis انجام شد، این کشور آسیایی را با امتیاز ۱۰۰۰ به عنوان رهبر پذیرش ارزهای دیجیتال در جهان معرفی کرد.

این مطالعه که توسط یک رسانه محلی گزارش شد، تخمین زد که ۱۶.۶ میلیون ویتنامی (تقریباً ۱۷٪ از جمعیت کشور) ارزهای دیجیتال خریداری کرده اند. ۳۱ درصد از آن‌ها روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند که آن را به محبوب‌ترین دارایی دیجیتال تبدیل می‌کند. این تحقیق نشان داد که تایلند تنها کشوری است که تعداد هولدرهای بیشتری نسبت به ویتنام در انجمن کشورهای جنوب شرقی آسیا (ASEAN) دارد.

ویتنام علاوه بر داشتن تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران کریپتو، میزبان چندین پروژه بلاک چین است که عمدتاً روی GameFi ، NFT ها یا Web3 تمرکز دارند.ویتنامی ها هفت سازمان از ۲۰۰ سازمان برتر بلاک چین را در سراسر جهان تاسیس کرده اند که اکسی اینفینیتی، Coin98 و کایبر نتورک برخی از نمونه های آن هستند. اکسی اینفینیتی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مبتنی بر بلاک چین است که در ابتدای سال ۲۰۲۲ به اوج خود نزدیک به سه میلیون کاربر رسید. تعداد کاربران در ماه‌های بعد به زیر یک میلیون کاهش یافت و دوباره در آغاز سال ۲۰۲۳ افزایش یافت.

این بازی در ماه مارس سال گذشته پس از اینکه گروه هکر کره شمالی لازاروس بیش از ۶۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال را از شبکه رونین ( یک زنجیره جانبی مرتبط با اتریوم که اکسی اینفینیتی را قدرت می‌دهد) تخلیه کرد، ضربه شدیدی خورد. این پروژه سیاست امنیتی خود را بهبود بخشید و سه ماه بعد فعالیت خود را از سر گرفت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx