17 درصد جمعیت ویتنام ارز دیجیتال دارند

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

17 درصد جمعیت ویتنام ارز دیجیتال دارند آخرین داده‌ها نشان می‌دهد که حدود 17 درصد از جمعیت ویتنام از ارز دیجیتال استفاده کرده‌اند. گزارش بازار ارز دیجیتال ویتنام در سال 2022 نشان داد که 16.6 میلیون ویتنامی صاحب ارزهای دیجیتال هستند که بیت کوین محبوب ترین دارایی است. تحقیق دیگری که توسط Chainalysis انجام شد، […]

ویتنام ارز دیجیتال

17 درصد جمعیت ویتنام ارز دیجیتال دارند

آخرین داده‌ها نشان می‌دهد که حدود 17 درصد از جمعیت ویتنام از ارز دیجیتال استفاده کرده‌اند. گزارش بازار ارز دیجیتال ویتنام در سال 2022 نشان داد که 16.6 میلیون ویتنامی صاحب ارزهای دیجیتال هستند که بیت کوین محبوب ترین دارایی است. تحقیق دیگری که توسط Chainalysis انجام شد، این کشور آسیایی را با امتیاز 1000 به عنوان رهبر پذیرش ارزهای دیجیتال در جهان معرفی کرد.

این مطالعه که توسط یک رسانه محلی گزارش شد، تخمین زد که 16.6 میلیون ویتنامی (تقریباً 17٪ از جمعیت کشور) ارزهای دیجیتال خریداری کرده اند. 31 درصد از آن‌ها روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند که آن را به محبوب‌ترین دارایی دیجیتال تبدیل می‌کند. این تحقیق نشان داد که تایلند تنها کشوری است که تعداد هولدرهای بیشتری نسبت به ویتنام در انجمن کشورهای جنوب شرقی آسیا (ASEAN) دارد.

ویتنام علاوه بر داشتن تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران کریپتو، میزبان چندین پروژه بلاک چین است که عمدتاً روی GameFi ، NFT ها یا Web3 تمرکز دارند.ویتنامی ها هفت سازمان از 200 سازمان برتر بلاک چین را در سراسر جهان تاسیس کرده اند که اکسی اینفینیتی، Coin98 و کایبر نتورک برخی از نمونه های آن هستند. اکسی اینفینیتی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مبتنی بر بلاک چین است که در ابتدای سال 2022 به اوج خود نزدیک به سه میلیون کاربر رسید. تعداد کاربران در ماه‌های بعد به زیر یک میلیون کاهش یافت و دوباره در آغاز سال 2023 افزایش یافت.

این بازی در ماه مارس سال گذشته پس از اینکه گروه هکر کره شمالی لازاروس بیش از 600 میلیون دلار ارز دیجیتال را از شبکه رونین ( یک زنجیره جانبی مرتبط با اتریوم که اکسی اینفینیتی را قدرت می‌دهد) تخلیه کرد، ضربه شدیدی خورد. این پروژه سیاست امنیتی خود را بهبود بخشید و سه ماه بعد فعالیت خود را از سر گرفت.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx