عملکرد قیمت اتم برای سرمایه گذارانش چه معنایی دارد؟

عملکرد قیمت اتم برای سرمایه گذارانش چه معنایی دارد؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 497 نفر

بررسی قیمت اتم

قیمت اتم (ATOM) عملکرد کلی صعودی خود را از اواسط ژوئن حفظ کرده است و یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در ۳ ماه گذشته است. این روند در ۷ روز گذشته به همین منوال ادامه داشته است و بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است.

عملکرد صعودی اتم در ۷ روز گذشته به دلیل آن رخ داد که توانست از خط حمایت صعودی خود بازگردد. همچنین اتم در کانال صعودی قیمت است و از زمانی که در اواسط ژوئن به کف رسیده است، در آن معامله می‌شود. با وجود این، اتم ممکن است علیرغم مثبت بودنش، اصلاح شود، به ویژه با توجه به اینکه در زمان انتشار مقاله در نزدیکی یک سطح مقاومت کلیدی معامله می شود.

اتم منطقه مقاومت خود را در اواسط ماه می و پس از سقوط سخت بازار در همان ماه، آزمایش کرد. در ۲۴ و ۲۵ آگوست نتوانست از این سطح عبور کند. قیمت این آلتکوین در ۴ روز گذشته مقاومتی را در همان سطح قیمتی تجربه کرده است.

آیا گاوهای اتم می توانند بر فشار روانی فروش غلبه کنند؟

سطح قیمت اتم در زمان نگراش نشان می دهد که احتمال بیشتری برای اصلاح نزولی کوتاه مدت وجود دارد. با این وجود، فشار فروش اتم همچنان پایین است. این موضوع ممکن است با این واقعیت مرتبط باشد که شبکه Cosmos در حال طراحی مجدد استراتژی خود است. این احتمال وجود دارد که بر تقاضا تأثیر مثبت بگذارد، به خصوص اگر تعداد اعتبار سنج ها افزایش یابد.

برنامه‌های توسعه کازماس بر چشم‌انداز بلندمدت سالم اتم تأکید می‌کند. در واقع، شبکه بلاک چین در ۳۰ روز گذشته فعالیت توسعه سالمی را حفظ کرده است.

برخی از پیشرفت‌های آتی شامل؛ ادغام IBC کازماس با شبکه پولکادات است. یکی از پیامدهای بالقوه این امر تقاضای گسترده تر برای DOT از طریق دامنه گسترده آن خواهد بود. پس از تکمیل ادغام اتریوم ، کازماس نیز با زنجیره بیکن اتریوم ادغام خواهد شد.

نتیجه گیری

شبکه کازماس برای فعالیت های مربوط به توسعه تنظیم شده است، به ویژه آنهایی که شامل ادغام با سایر شبکه های بلاک چین است. بسیاری از این تحولات ممکن است در نهایت تأثیر مثبتی بر تقاضای ATOM داشته باشند و بنابراین به طور بالقوه بر قیمت آن تأثیر بگذارند.

سرمایه‌گذاران همچنین باید توجه داشته باشند که این ارز دیجیتال علی‌رغم افزایش اخیرش، هنوز به شدت زیر قیمت ذاتی خود است. از سوی دیگر، یک اصلاح بالقوه ممکن است برخی از روند صعودی آن را خنثی کند، به خصوص اگر بازار وارد فاز فروش عمده دیگری شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx