ایا Tamadoge اینده میم کوین ها است؟

تامادوج جدیدترین میم کوین
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2535 نفر

تامادوج (TAMA) میم کوین جدید در بلوک است. بیایید این سکه جدید را بشکنیم و ببینیم که آیا این پتانسیل را دارد که جدیدترین حس memecoin باشد.

Memecoin ها میم های شناخته شده را با یک رمزنگاری جدید ترکیب می کنند. توسعه دهندگان از شهرت این جوک برای به دست آوردن اهرم و تبلیغات برای پیشنهاد جدید خود استفاده می کنند. این مورد در مورد Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) بود.

اگرچه ممکوین ها معمولا پشتوانه یک پروژه جدی در پشت خود ندارند، اما می توانند به ارزش فهرست بالایی دست یابند یا سود بالایی در بازار ایجاد کنند.

اکنون، یک سکه میم جدید در بلوک وجود دارد. این ارز که تامادوج نام دارد، خود را به عنوان یکی از مرتبط ترین ارزهای دیجیتال جدید در بازار معرفی می کند.

تمادوج چیه؟

Tamadoge یک ارز دیجیتال جدید است که می‌خواهد به میمکوین شماره یک تبدیل شود. این پروژه به دنبال ترکیب مفاهیم بازی های متاورس و بازی برای کسب درآمد (P2E) است.

این ارز دیجیتال در پیش فروش خود که کمتر از یک ماه پیش راه اندازی شد، توانست بیش از ۱.۸ میلیون دلار به دست آورد.

چرا با دیگر memecoin ها متفاوت است؟

برخلاف دیگر ارزهای رمزنگاری شده که از میم ها به وجود آمده اند، Tamadog در هنگام راه اندازی پروژه ای پشت سر داشت.

پروژه Tamadoge تولد TamaVerse است، فراجهانی که در آن کاربران می توانند حیوانات خانگی مختلف را بسازند، بخرند و با آنها ارتباط برقرار کنند.

چگونه تمادوج بخریم؟

کاربران می‌توانند این ارز دیجیتال را در وب‌سایت رسمی تامادوج پیدا کنند.

مطمئن شوید که یک کیف پول MetaMask روی مرورگر خود نصب کرده اید یا از یکی از کیف پول های پشتیبانی شده توسط Wallet Connect استفاده کنید. خرید در مرورگر دسکتاپ تجربه خرید روان تری را برای شما به ارمغان می آورد.
روی «اتصال کیف پول» کلیک کنید و گزینه مناسب را انتخاب کنید. برای برنامه‌های کیف پول موبایل، باید «Wallet Connect» را انتخاب کنید.
مصرف کننده ۳ گزینه در دسترس خواهد داشت.

مراحل بعدی

روی خرید ETH با کارت کلیک کنید. این گزینه به شما امکان می دهد ETH را خریداری کنید که توسط Transak به کیف پول شما ارسال می شود. سپس می توانید از این ETH برای خرید TAMA استفاده کنید. برای شروع روی «خرید Eth با کارت» کلیک کنید و مراحل روی صفحه را دنبال کنید. برای پوشش حداقل خرید TAMA، باید حداقل ۱۵ دلار ETH خریداری کنید.

TAMA را با اتریوم بخرید. هنگامی که ETH کافی در کیف پول خود دارید (اگر ETH یا USDT ندارید، ابتدا گزینه ۱ را برای خرید ETH انتخاب کنید)، اکنون می توانید ETH خود را با TAMA تعویض کنید.

مقدار TAMA را که می خواهید بخرید (حداقل ۱۰۰۰) تایپ کنید و سپس روی “تبدیل ETH” کلیک کنید. ارائه‌دهنده کیف پول شما از شما می‌خواهد که تراکنش را تأیید کنید و هزینه بنزین را نیز به شما نشان می‌دهد.

برای خرید TAMA با USDT. لطفاً قبل از شروع معامله مطمئن شوید که حداقل ۱۵ دلار USDT در کیف پول خود دارید. مقدار TAMA را که می خواهید خریداری کنید (حداقل ۱۰۰۰) تایپ کنید. روی «تبدیل USDT» کلیک کنید. سپس از شما خواسته می شود که خرید را دو بار تایید کنید. تایید اول برای قرارداد USDT و تایید دوم برای مبلغ تراکنش است. لطفاً مطمئن شوید که هر دو مرحله تأیید را برای تکمیل تراکنش طی کرده‌اید.

به یاد داشته باشید که آدرس Tamadoge صحیح را که 0x12b6893cE26Ea6341919FE289212ef77e51688c8 است قرار دهید.

آیا تامادوژ سرمایه گذاری خوبی است؟

نکته جالب در مورد ارز دیجیتال TAMA این است که دو ایده مهم را گرد هم می آورد. ایده فرهنگی دنیای memecoins وجود دارد. و، جدیت یک ارز دیجیتال قابل اعتماد وجود دارد – این ارز دیجیتال از پشتیبانی پروژه ای متمرکز بر ایجاد یک متاورس همراه با طرح بازی های P2E برخوردار است.

سرمایه گذاری در Tamadog گزینه خوبی برای آن دسته از سرمایه گذارانی است که عاشق میم ها و پروژه های بازی Play-to-Earn هستند.

 آیا تاما ریسک خوبی است؟

هر پروژه یا ارز دیجیتالی که در زمستان کریپتو به جذب بیش از ۱ میلیون دلار دست یابد، باید پروژه جالبی در نظر گرفته شود.

بدون شک Tamadoge یک شرط جدید در بازار ارزهای دیجیتال است که بهترین های هر دو دنیا را در میم ها و پروژه های جدی به کاربر ارائه می دهد.

برخلاف سایر ارزهای رمزپایه میم مانند DOGE، TAMA یک میم کوین در اختیار کاربر قرار می دهد که ارزش واقعی را در متاورس پشت ارز دیجیتال ارائه می دهد.

در مورد تامادوج یا هر چیز دیگری چیزی برای گفتن دارید؟ برای ما بنویسید یا در کانال تلگرام ما به بحث بپیوندید. همچنین می توانید ما را در تیک توک، فیس بوک یا توییتر دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx