پلتفرم توکن های غیرمثلی (NFT) کاردانو باعث رشد قیمت ADA خواهد شد

NFT کاردانو
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 482 نفر

بازار توکن های غیرمثلی (NFT) کاردانو عامل رشد آن خواهد بود

کاردانو مدت ها قبل از اینکه قابلیت قراردادهای هوشمند در شبکه خود راه اندازی کند، در فضای NFT فعالیت هایی از خود نشان داده است. با توجه به اینکه صنعت توکن‌های غیرمثلی برای بلاک چین نسبتاً جدید محسوب می شود. مجموعه توکن های غیرمثلی (NFT) موفق شده اند رشد خوبی را تجربه کنند. با این وجود، توسعه‌دهندگان همچنان به دنبال پذیرش گسترده‌تر NFT های کاردانو هستند و یک شراکت جدید اجازه می‌دهد طیف وسیع‌تری از سرمایه‌گذاران را در اختیار داشته باشند.

خرید توکن های غیرمثلی (NFT)  با ارزهای فیات

یکی از مواردی که همچنان مانع رشد NFT ها می شود این واقعیت است که آنها فقط با استفاده از ارزهای دیجیتال قابل خرید هستند. این بدان معناست که برخلاف ارزهای دیجیتال که سرمایه‌گذاران می‌توانند مستقیماً با فیات آن ها خریداری کنند. اکنون یک مرحله اضافه وجود دارد که کاربران برای داشتن این خرید توکن های غیرمثلی (NFT) باید طی کنند. با این حال، با معرفی پرداخت های ارز فیات برای NFT ها به طور مستقیم در یک بازار، این مشکل در حال حل شدن است.

IOG، توسعه‌دهنده شبکه کاردانو، همکاری جدیدی را اعلام کرده است که می‌تواند به سرمایه‌گذاران اجازه دهد  خرید توکن های غیرمثلی (NFT)های کاردانو را با استفاده از ارز فیات خریداری کنند. NMKR  یک پروتکل Web3 است که به تسریع پذیرش این بخش جدید کمک می کند. این همکاری جدید، زیرساخت‌های پرداخت و استخراج NFT و دو ویژگی جدید را برای پذیرش بیشتر توکن های غیر مثلی در کاردانو فراهم می‌کند.

اولین مورد از این دو مورد، ارائه یک اپلیکیشن مینت آسان برای هر کسی است که بتواند به راحتی توکن های غیرمثلی (NFT)ها را در شبکه درگیر کرده و مینت کند. مهم ترین ویژگی جدید هم این است که به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند برای خرید توکن های غیرمثلی (NFT) خود هم با ارزهای دیجیتال و هم با ارزهای فیات پرداخت کنند.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، گفت:

این یک گام مهم برای IOG و ماموریت ما برای ساختن فردایی بهتر برای همه از طریق فناوری است. ما هیجان زده هستیم که با NMKR کار می کنیم، زیرا آنها یک اکوسیستم کامل زیرساخت مینت و پرداخت را توسعه می دهند و NFT ها را برای همه قابل دسترس می کنند.

کاتالیزور برای قیمت کاردانو

مانند بقیه بازار ارزهای دیجیتال، کاردانو قربانی روند نزولی شده بود. این امر باعث کاهشی شد که از زمانی که ارزهای دیجیتال در سپتامبر سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود یعنی ۳.۱۰ دلار رسیده بود، آغاز شده بود. در حال حاضر، قیمت کاردانو به سمت ۰.۵ دلار در حال حرکت است، قیمتی که شکست آن دشوار است.

با این حال، مانند هر دارایی دیگری، قیمت کاردانو به تحولات مهم در شبکه پاسخ می دهد. به همین دلیل است که اخباری مانند مشارکت بین IOG و NMKR می تواند خیلی مفید باشد. با توجه به اینکه کاربران قادر به خرید مستقیم توکن های غیرمثلی (NFT) با ارزهای فیات هستند. انتظار می رود که علاقه بیشتری به شبکه کاردانو ایجاد کند و به بهبود قیمت آن کمک کند.

این را با هارد فورک Vasil که انتظار می‌رود در این ماه اتفاق بیفتد، کنار هم قرار دهید. می بیند که کاردانو برای یک رشد سریع آماده است. پیش بینی در مورد این دو پیشرفت می تواند چیزی باشد که قیمت کاردانو به آن نیاز دارد تا در نهایت از بتواند از مقاومت تکنیکال حساس ۰.۶ دلار عبور کند. بعد از این سطح، مقاومت اصلی بعدی ۰.۸ دلار است. اگر کاردانو بتواند قبل از به روزرسانی مرج اتریوم ۰.۸ دلار را لمس کند، صحبت های پیرامون اتریوم نیز به افزایش قیمت کاردانو کمک می کند و کاتالیزوری برای شکستن قمیت یک دلاری را برای آن فراهم می کند.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx