تحلیل لونا کلاسیک | بررسی وضعیت لونا کلاسیک

تحلیل لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۲ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 435 نفر

قیمت ترا کلاسیک [LUNC] در هفته های گذشته در یک فعالیت صعودی افزایش یافته است. براساس کوین مارکت کپ، این ارز در بین ۳۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار معامله می‌شد. در زمان انتشار مقاله، پس از افزایش دیرهنگام امروز (۱۳ سپتامبر)، ضرر روزانه خود را به تنها ۴ درصد کاهش داد و با قیمت ۰.۰۰۰۳۷ دلار در دسترس بود. این توکن از زمان سقوطش در اواسط ماه می به طور معجزه آسایی بیش از ۳۰۰۰ درصد رشد داشته است. یکی از دلایل اصلی این افزایش فوق العاده، پیشنهاد مالیات ۱.۲ درصدی است که مورد تایید جامعه ترا نیز قرار گرفته است.

تحلیل لونا کلاسیک

یکی دیگر از محرک های کلیدی رشد اخیر LUNC مربوط به جامعه عظیم آن است. پلتفرم تحلیلی Santiment در توییت اخیر خود اعلام کرد که افزایش تسلط اجتماعی منجر به کسب رتبه های محلی برای “چنین دارایی ها” شده است. علاوه بر این، LUNC دارای حجم اجتماعی بسیار قوی است که در نمودار زیر مشاهده می شود. این امر بر نقش جامعه در افزایش قیمت ها تأکید می کند.

تحلیل لونا کلاسیک

یکی دیگر از نشانه های رشد اجتماعی بالا، کلمات کلیدی مرتبط با LUNC است که در روندهای اجتماعی سِنتیمنت رتبه بالایی دارند. این نشانه دیگری از توجه گسترده جمعیت به توکن ترا کلاسیک است. این روایت باعث گمانه زنی ها برای یافتن الگوهای مشابه بین دوج کوین و ترا کلاسیک شده است. بینش اخیر سِنتیمنت همچنین ادعا کرد که شباهت چشمگیری بین روند فعلی LUNC و روند صعودی دوج کوین در سال ۲۰۲۱ وجود دارد. داده های اجتماعی این توکن ها نیز داستان مشابهی را نشان می دهد.

سرمایه گذاران ترا کلاسیک با این وجود از اضافه شدن توکن خود به بایننس خوشحال هستند. تنها چند روز پس از اجرای مالیات بر تراکنش های لونا، بایننس LUNC و USTC را به لیست تبدیل خود اضافه کرد. با این آپدیت جدید، کاربران اکنون می توانند LUNC و USTC را به صورت رایگان در برابر BTC، BUSD، USDT و هر توکن پشتیبانی شده دیگر از طریق Binance Convert مبادله کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۲ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی دهقانی
علی دهقانی
1 سال قبل

سلام و عرض ادب
کاش در ارزاینجا ارائه میشد
با سپاس

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
1 سال قبل
پاسخ دهید  علی دهقانی

باسلام و احترام.
به زودی ارز لونا کلاسیک جهت معاملات در سایت ارزینجا در دسترس قرار خواهد گرفت.

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx