قیمت بیت کوین | وضعیت بازار کریپتو

قیمت بیت کوین | وضعیت بازار کریپتو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 507 نفر

قیمت بیت کوین در معاملات صبح روز سه‌شنبه در آسیا افزایش یافت تا خود را بالای ۲۲۰۰۰ دلار نگه دارد، قیمتی که روز دوشنبه برای اولین بار در سه هفته و نیم گذشته از آن عبور کرد. اتریوم کاهش یافت، در حالی که سولانا بیشترین سود را در بین ده توکن برتر از نظر ارزش بازار به ثبت رساند.

بر اساس داده های کوین مارکت کپ، قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۸ درصد افزایش یافت و به ۲۲۳۶۵ دلار رسید، در حالی که اتریوم با ۲.۸ درصد کاهش به ۱۷۱۲ دلار آمریکا رسید. رکود در اتریوم درست قبل از “ادغام” مورد انتظار اتفاق می افتد، بروزرسانی ای که شبکه را از مکانیزم اجماع اثبات کار به اثبات سهام تغییر خواهد داد. اتریوم کلاسیک که در هفته های اخیر همراه با اتریوم افزایش یافته بود، تغییر جزئی در محدوده ۳۸.۴۹ دلار آمریکا داشت. سولانا با افزایش ۷ درصدی به ۳۷.۴۱ دلار آمریکا، بیشترین سود را در بین ۱۰ رمزارز برتر مشاهده کرد، زیرا رای گیری در مورد پیشنهاد شبکه هلیوم برای مهاجرت از بلاک چین خود به شبکه سولانا باز شد. هلیوم یک شبکه توزیع شده از هات اسپات های بی سیم دوربرد است که هدف آن جایگزینی برای سرویس اینترنت سیمی است.

ارزش سهام آمریکا روز دوشنبه افزایش یافت. داوجونز ۰.۷% افزایش یافت، شاخص S&P 500 حدود ۱.۱% بالاتر بسته شد، در حالی که نزدک ۱.۳% رشد کرد. سرمایه گذاران منتظر انتشار شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده در ماه آگوست هستند – معیاری کلیدی برای تورم در اقتصاد. شاخص CPI توسط فدرال رزرو ایالات متحده برای هدایت سیاست نرخ بهره استفاده می شود. مقامات ارشد فدرال رزرو متعهد به ادامه افزایش نرخ بهره هستند، البته تا زمانی که نرخ تورم در محدوده ۲ تا ۳ درصد قرار گیرد. سرمایه گذاران انتظار دارند فدرال رزرو در نشست ۲۰ و ۲۱ سپتامبر، نرخ بهره را ۷۵ واحد افزایش دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx