قیمت کاردانو در پایین‌ترین سطح ۲۱ ماه اخیر خود

قیمت کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 424 نفر

سالی سخت برای کاردانو

کاردانو (ADA) به شدت در چنگال خرس ها است زیرا قیمت این کوین همچنان به سقوط خود ادامه داده است. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت ارز دیجیتال ADA در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۸۳ درصد کاهش یافته و به حدود ۰.۳۶ دلار رسیده است. این سطح قیمت آخرین بار حدود ۲۱ ماه پیش لمس شد. قیمت فعلی ADA نسبت به یک سال قبل ۸۲% و در یک سال منتهی به امروز ۷۱% کاهش داشته است.
ADA پس از تکمیل ارتقاء پیش بینی شده واسیل اخیراً به پایین ترین سطح خود رسیده است. کاهش قیمت، پیش‌بینی تحلیلگر بازار، پیتر برانت را تأیید می‌کند که در توییتی گفت که جفت معاملاتی ADA/USD در یک الگوی کلاسیک مثلث نزولی قرار دارد. با توجه به این الگوی تکنیکال، برانت گفت که ADA می تواند به قیمت کمتر از ۰.۲۵ دلار سقوط کند، اگرچه او اضافه می کند که الگوها ممکن است همیشه کار نکنند.
در حالی که چشم انداز بازار برای ADA تیره و تار است، طرفداران کاردانو بازار نزولی و افت قیمت و احساسات منفی ناشی از آن را پذیرفته اند. دن گامباردلو، یکی از اعضای جامعه کاردانو و اپراتور استیکینگ، اعتراف کرد که سال گذشته برای دارندگان ADA چالش برانگیز بوده است. او افزود که ممکن است وضعیت بازار همچنان سخت‌تر شود، اما در نهایت به سمت صعودی برمی‌گردد. دن گامباردلو گفت:
هلدرهای کاردانو! من فکر می کنم سال گذشته که به لحظه کنونی منتهی شد، سخت ترین بخش بود. اکنون برای آخرین مرحله بازار خرسی آماده می شویم. شدید و دیوانه وار خواهد بود، اما ابرها در نهایت کنار می روند و کاردانو در چرخه گاوی بعدی رشد خواهد کرد. قوی بمان و برنامه ریزی کن.

اکوسیستم صعودی

یکی از دلایل اعتماد سرمایه گذاران پرشور ADA، پیشرفت در اکوسیستم کاردانو است. بازوی تجاری و سرمایه‌گذاری خطرپذیر کاردانو، بدون توجه به بازار نزولی، اخیراً یک صندوق ۲۰۰ میلیون دلاری برای ایجاد انگیزه برای پروژه‌های ساخت شبکه ایجاد کرده است. حدود ۱۰۰ میلیون دلار از این صندوق برای طرح EMURGO’s Africa در نظر گرفته شده است. کاردانو همچنین اکنون به دنبال نقطه عطف بعدی نقشه راه خود، دوران ولتر است. چارلز هاسکینسون، بنیانگذار بنیاد کاردانو (IOG) گفت که این ارتقاء بلاک چین را به سوی پیشگامی در حکمرانی غیرمتمرکز سوق می دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx