جهش ۵۰ درصدی لونا کلاسیک در ۷ روز

لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 7631 نفر

در هفته گذشته، استیبل کوین سابق TerraUSD (UST) که با نام TerraClassicUSD (USTC) نیز شناخته می‌شود، و لونا کلاسیک (LUNC) قیمت‌های بالایی را ثبت کردند. UST 472.4% افزایش یافت در حالی که LUNC 96.3% افزایش یافت.

چیزی اسرارآمیز، اما در دنیای رمزارزها نیز ممکن است، جایی که دارایی‌هایی که برای «مرده» واگذار می‌شوند، می‌توانند «احیا کنند».

در واقع، در مورد UST، پس از شکسته شدن پیوند ۱:۱ آن با دلار آمریکا، استیبل کوین سابق شاهد سقوط قیمت خود بود که در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۲ به ۰.۰۰۶ دلار رسید.

با این حال، در ۷ روز گذشته، قیمت UST از ۰.۰۱۱ دلار به ۰.۰۴۴ دلار فعلی رسیده است و در ۲۹ ژوئن ۲۰۲۲ به ۰.۰۹۰ دلار رسیده است.

از سوی دیگر، LUNC، نام جدید لونا کلاسیک، زیرا توکن جدید ترا  نام دارد، قیمت آن از ۰.۰۰۰۰۵۷ دلار در ۲۶ ژوئن به ۰.۰۰۰۱۶ دلار در روز گذشته افزایش یافته است تا در زمان نوشتن ۰.۰۰۰۱۱ دلار باشد.

Terra Classic و حداقل هزینه جهانی ۱۰٪ پیشنهادی برای اعتبار سنجی

پامپ قیمت در ۷ روز گذشته برای توکن‌های Terra نیز سیگنالی است که انجمن همچنان فعال است و اعتبار‌دهنده‌های آن نیز فعال هستند.

همین دیروز، یک پیشنهاد حاکمیتی ارائه شد که به اعتبار دهندگان حداقل هزینه جهانی ۱۰٪ می دهد.

به طور خاص یک اعتبارسنجی به نام LUNC DAO به ۲۹۰۰۰ دنبال کننده توییتر خود گفت که با حداقل هزینه ۱۰ درصد مخالف است. در حال حاضر ۳۷.۰۴ درصد به این پیشنهاد رای مثبت دادند و ۲۴.۸۰ درصد به این ایده منفی گفتند. در همین حال، توکن جدید Terra (LUNA) تنها ۷ درصد پامپ داشته است اما در ماه گذشته ۷۶.۶ درصد کاهش یافته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx