عقب نشینی بانک SCBX از خرید صرافی ارز دیجیتال بیت کوب

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بانک تایلندی از خرید صرافی ارز دیجیتال بیت کوب عقب نشینی کرد بانک SCBX که قبلاً با نام بانک تجاری سیام  شناخته می شد، از قصد خود برای خرید 51 درصد از سهام شرکت کریپتویی بیت کوب (صرافی ارز دیجیتال) به مبلغ 500 میلیون دلار صرف نظر کرد. این موسسه مالی گفت که این صرافی […]

صرافی ارز دیجیتال بیت کوب

بانک تایلندی از خرید صرافی ارز دیجیتال بیت کوب عقب نشینی کرد

بانک SCBX که قبلاً با نام بانک تجاری سیام  شناخته می شد، از قصد خود برای خرید 51 درصد از سهام شرکت کریپتویی بیت کوب (صرافی ارز دیجیتال) به مبلغ 500 میلیون دلار صرف نظر کرد.

این موسسه مالی گفت که این صرافی باید قبل از بازگشت به میز مذاکره، مسائل نظارتی خود را حل کند.

علیرغم دست همکاری با بیت‌کوب، این سازمان برنامه‌های خود را برای به دست آوردن اکثریت سهام این پلتفرم به مبلغ 17.85 میلیارد بات (497 میلیون دلار) را فعلا متوقف کرده است. با این حال، تصمیم آن ها نهایی نیست و ممکن است معامله در آینده دوباره از سر گرفته شود. البته با این فرض که این صرافی بیت کوین و ارز دیجیتال مشکلات خود را با ناظران داخلی برطرف کند.

بانکSCBX  اظهار داشت: ” بیت کوب در حال حاضر طبق توصیه ها و دستورات کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند در حال حل و فصل مسائل مختلف است که زمان لازم برای حل این مسائل نامشخص است.”

این نهاد پولی اعلام کرد که متعهد به گسترش مبادلات تجاری خود در حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال است.

فسخ این معامله مدت کوتاهی پس از آن صورت گرفت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند به صرافی ارز دیجیتال بیت ‌کوب دستور داد تا روند فهرست‌بندی توکن بومی خود  کوین KUB (KUB) را در پلتفرم خود بررسی کند.

پس از انتشار این خبر، قیمت این دارایی به میزان قابل توجهی کاهش یافت. دیروز، KUB  در حدود 2.04 دلار بود، در حالی که قیمت آن هنگام انتشار این مقاله13 درصد کاهش یافته و به 1.77 دلار رسیده است.

بانک SCBX 

در مورد بانک SCBX، لازم به ذکر است که در میان موسسات مالی پیشرو در تایلند قرار دارد. این بانک که در سال 1904 به عنوان اولین بانک محلی تأسیس شد. اکنون بیش از 27000 کارمند دارد و به حدود 16 میلیون کاربر خدمات مالی ارائه می دهد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx