آلبرایت کپیتال شکایت خود علیه ترافرم لبز را پس گرفت

ترافرم لبز
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 406 نفر

شکایت شرکت آلبرایت کپیتال علیه ترافرم لبز (TFL)، شرکت سازنده لونا، داوطلبانه رد شد. این شرکت ادعای کلاهبرداری توسط TFL را داشت و به ویژه توسط استیبل کوین UST آسیب دیده بود.

آلبرایت کپیتال به طور داوطلبانه شکایت دسته جمعی علیه ترافرم لبز را رد کرد. در این دادخواست ادعا شده بود که TFL با استفاده از استیبل کوین UST خود مرتکب کلاهبرداری شده است. این شکایت دسته جمعی تنها یکی از مواردی بود که TFL با آن روبرو بود. این موضوع خیلی کمکی به ترافرم لبز نمی‌کند، اما با این وجود این شرکت را خوشحال کرد. در این دادخواست ادعا شده بود که TFL استیبل کوین UST، ارز دیجیتال ترا (LUNA) و سایر موارد مرتبط را به روشی غیراخلاقی تبلیغ کرده است. همچنین ادعا کرد که دو کوان و سایر مدیران از منابع مالی اکوسیستم ترا سوء استفاده کرده اند.

فروپاشی Terra در می ۲۰۲۲ یک رویداد بزرگ برای بازار بود و زنجیره‌ای از رویدادها را به وجود آورد که منجر به ورشکستگی چندین شرکت شد. همچنین باعث ایجاد یک رشته پرونده قضایی شد که TFL برای مدت طولانی با آنها برخورد خواهد داشت.

پرونده آلبرایت در مقابل ترافرم لبز عمدتاً بر روی استیبل کوین و تبلیغ آن متمرکز بود و UST را یک طرح پانزی نامید. چندین متهم در این پرونده وجود داشتند، از جمله بنیاد لونا، دلفی دیجیتال، جامپ تریدینگ، نیکلاس پلاتیاس، خوزه مکدو، کاناو کاریا و رمی تتوت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx