آخرین آمار از مقدار بیت کوین تسلا

آخرین آمار از مقدار بیت کوین تسلا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 590 نفر

سود ۶۴ میلیون دلاری تسلا از فروش بیت کوین 

شرکت تسلا روز دوشنبه; گزارش سه ماهه دوم خود را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه کرد. همانطور که Bitcoin.com هفته گذشته گزارش داد; این شرکت توضیح داد که حدود ۷۵ درصد از دارایی های بیت کوین خود را به ارز فیات تبدیل کرده است. این تبدیل ۹۳۶ میلیون دلار پول نقد به ترازنامه این شرکت خودروهای الکتریکی اضافه کرد.

گزارش تسلا به SEC در سه ماهه دوم:

ما از بهای تمام شده دارایی بیت کوین خود ۱۷۰ میلیون دلار ضرر و از تبدیل بیت کوین به ارز فیات ۶۴ میلیون دلار سود ثبت کرده ایم

تسلا در ابتدا ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین در سه ماهه اول ۲۰۲۱ خریداری کرد. در همان سه ماهه، این شرکت مقداری بیت کوین به ارزش ۲۷۲ میلیون دلار فروخت. قیمت بیت کوین در سه ماهه اول ۲۰۲۱; بین سطح ۳۲ هزار دلار و سطح ۵۹ هزار دلار در نوسان بود. این شرکت خودروهای برقی در پرونده SEC اظهار داشت که از تبدیل بیت کوین خود به ارز فیات در سه ماهه اول ۲۰۲۱; ۱۲۸ میلیون دلار سود دریافت کرده است.

علاوه بر این، این شرکت در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱; ۲۳ میلیون دلار و در نیمه اول سال ۲۰۲۱ ; ۵۰ میلیون دلار زیان ناشی از کاهش ارزش بیت کوین داشته است.

دارایی‌های دیجیتال Tesla عمدتاً از بیت‌کوین تشکیل شده

تسلا در گزارش روز دوشنبه خود به SEC، توضیح داد که بیت کوین هایی به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار در سه ماهه اول ۲۰۲۱ خریداری کرده است. در حالی که این شرکت از ژانویه ارز دیجیتال dogecoin (DOGE) را برای برخی از کالاها می پذیرد ، از سایر دارایی های رمزنگاری که در اختیار دارد نامی نبرد. ترازنامه تسلا نشان می دهد که ارزش دفتری دارایی های دیجیتالی تسلا تا پایان سه ماهه دوم ۲۱۸ میلیون دلار بوده است. این شرکت خودروهای برقی توضیح داد:

با توجه به میانگین قیمت های بازار، ارزش دارایی‌های دیجیتالی که تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ نگهداری می‌شد، ۲۲۲ میلیون دلار بود.

در ۳۰ ژوئن، قیمت بیت کوین پس از کاهش کوتاه مدت به ۱۸۷۸۴ دلار، حدود ۲۰ هزار دلار بود. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت ۲۱۸۶۹ دلار معامله می شود.

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، هفته گذشته در جریان صحبت درآمد سه ماهه دوم شرکت گفت; این شرکت بیشتر بیت کوین خود را به دلیل نگرانی در مورد نقدینگی کلی شرکت، با توجه به تعطیلی کووید در چین، فروخت. ماسک با اشاره به اینکه تسلا هیچ دوج کوینی را نفروخته است، تاکید کرد; ما مطمئنا آماده افزایش ذخایر بیت کوین خود در آینده هستیم، بنابراین این نباید به عنوان حکمی در مورد بیت کوین تلقی شود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx