اعتراف مدیر عامل تیتانیوم به کلاهبرداری

اعتراف مدیر عامل تیتانیوم به کلاهبرداری
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 463 نفر

اعتراف به کلاهبرداری ۲۱ میلیون دلاری در یک ICO

وزارت دادگستری (DOJ) روز دوشنبه اعلام کرد که مایکل آلن استولری (Michael Alan Stollery); مدیر عامل ۵۴ ساله شرکت بلاکچینی تیتانیوم; سرمایه گذاران را با اظهارات نادرست تشویق به خرید “BARs”، رمز ارز ارائه شده توسط تیتانیوم می کرده است. دادستان ها می گویند استولری به جنبه های جعلی وایت پیپر تیتانیوم اعتراف کرده است. از جمله; هدف توکن، فناوری زیربنایی، منحصر به فرد بودن و.. همچنین او این توکن را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ثبت نکرده و معافیت معتبری هم نداشته است.

تیتانیوم که برای ارائه راه‌حل‌های زیرساختی بلاک چین ارائه شده بود; در وایت پیپر خود خدماتی مانند «فضای ابری خود را بیاورید»، «مانیتورینگ به‌عنوان سرویس»; «ماینینگ به‌عنوان سرویس» و «انکوباتور فوری ICO» را قید کرده بود. این شرکت ادعا کرده بود: «همانطور که فولاد، صنعت ساختمان را برای همیشه تغییر داد; تیتانیوم نیز آغازگر دوره جدیدی از ساخت شبکه خواهد بود. همچنین استولری شهادتنامه های دروغینی را در وب سایت شرکت قرار داده و در مورد داشتن روابط تجاری با فدرال رزرو و شرکت هایی مانند PayPal، Verizon، Boeing و Walt Disney برای ایجاد مشروعیت دروغ گفته بود.

مقامات خاطرنشان کردند که او همچنین اعتراف کرد که وجوه جمع‌آوری‌شده از ICO را با دارایی شخصی‌اش ترکیب کرده و بخشی را برای هزینه‌هایی مانند پرداخت‌های کارت اعتباری و صورت‌حساب‌های آپارتمان خود در هاوایی استفاده کرده است.

وب سایت Titanium اکنون به قربانیان کمک می کند تا وجوه خود را بازیابی کنند

استولری به یک فقره کلاهبرداری در اوراق بهادار اعتراف کرده است. او با ۲۰ سال زندان مواجه است. اعتراف او چهار سال پس از صدور حکم دادگاه برای توقف ICO تیتانیوم توسط SEC، صورت گرفت. دادگاه همچنین توقیف اضطراری دارایی این کمپانی را تصویب کرده بود و جوزیاس دیویی را به عنوان قیم قانونی برای نگهداری دارایی های شرکت منصوب کرد.

طبق اسناد دادگاه، تیتانیوم در شرمن اوکس، کالیفرنیا مستقر بود. وب‌سایت این شرکت اکنون نشان می‌دهد که چگونه سرمایه‌گذاران می‌توانند برای بازیابی وجوه خود ادعا کنند. تا ۲۸ ژوئن، Titanium بیش از ۱۰۰۰ ادعای ارسالی دریافت کرده است. وکیل استولری، اندرو هولمز، به وال استریت ژورنال گفت که مدیر عامل «پشیمان» می‌خواست تیتانیوم را قانونی اداره کند، اما زیاده‌روی برنامه‌های او را نابود کرد. او افزود که اکثریت وجوهی که به ارزهای دیجیتال تبدیل شده اند نزد قیم قانونی است و Stollery از سرمایه گذاران می خواهد که تا حد امکان پول خود را بازیابی کنند.

وزارت دادگستری اخیراً اتهام دیگری را در رابطه با یک طرح کلاهبرداری ارزهای دیجیتال اعلام کرد. هفته گذشته، موسس کسب‌وکار منحل‌شده ارزهای دیجیتال «My Big Coin» به اتهام جمع‌آوری ۶ میلیون دلار از طریق بازاریابی یک ارز تقلبی محکوم شد.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx