مدیر عامل تتر به ادعاهای مدیر عامل ریپل پاسخ داد

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

پاسخ مدیر عامل تتر، پائولو آردوینو، به ادعاهای مدیر عامل ریپل درباره استیبل کوین تتر (USDT) تاخیر نداشت! جنجال پیرامون ادعاهای مدیرعامل ریپل (برد گارلینگهاوس)، بحث‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخته است. در همین راستا، پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، در پاسخ به ایجاد فاد و ترس‌افکنی مدیر عامل ریپل درباره استیبل کوین تتر (USDT)، […]

مدیر عامل تتر

پاسخ مدیر عامل تتر، پائولو آردوینو، به ادعاهای مدیر عامل ریپل درباره استیبل کوین تتر (USDT) تاخیر نداشت!

جنجال پیرامون ادعاهای مدیرعامل ریپل (برد گارلینگهاوس)، بحث‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخته است. در همین راستا، پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، در پاسخ به ایجاد فاد و ترس‌افکنی مدیر عامل ریپل درباره استیبل کوین تتر (USDT)، بیانیه‌ای صادر کرد.

مدیر عامل تتر با ادعاهای مدیرعامل ریپل مخالفت کرد

تتر

بیانیه‌های آردوینو بر تعهد تتر به انطباق با مقررات و اقدامات پیشگیرانه این شرکت علیه فعالیت‌های غیرقانونی در اکوسیستم ارزهای دیجیتال تأکید می‌کند.

جنجال پیرامون ادعاهای مدیرعامل ریپل، بحث‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخت و آردوینو با تأکید بر تعهد تتر به استانداردهای نظارتی و موضع پیشگیرانه این شرکت در برابر فعالیت‌های متقلبانه، به این ادعاها پاسخ داد.

به طور خاص، آردوینو بر تعهد این شرکت به انطباق قانونی و نظارتی تأکید کرد و خاطرنشان کرد که فعالیت استیبل کوین تتر کاملا با لیست‌های OFAC و SDN مطابقت دارد.

علاوه بر این، آردوینو اطلاعاتی در مورد همکاری تتر با ایالات متحده ارائه کرد و توضیح داد که این شرکت از زمان تاسیس خود بیش از 639 میلیون دلار تراکنش مشکوک را مسدود کرده است. این همکاری گواه تلاش‌های پیشگیرانه تتر برای مبارزه با فعالیت‌های متقلبانه و محافظت از اکوسیستم استیبل کوین ها است.

آردوینو همچنین به تیم تحقیقات داخلی تتر اشاره کرد که به ابزارهای مختلفی برای نظارت بر بازارهای اولیه و ثانویه مجهز است. وی توضیح داد که تتر از زمان تاسیس خود بیش از 1.3 میلیارد دلار را عمدتا مربوط به کلاهبرداری، هک و سایر فعالیت‌های غیرقانونی مسدود کرده است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx