کاهش شدید حجم معاملات توکن‌های متاورس

متاورس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 416 نفر

پس از آنکه کوین دسک، با استفاده از داده‌های دپ رادار (DappRadar) گزارش داد که دو تا از شناخته‌شده‌ترین کوین‌های متاورس، دیسنترالند (MANA) و سندباکس (SAND) به ترتیب تنها ۳۸ و ۵۲۲ کاربر فعال روزانه دارند، متاورس توجه ناخواسته زیادی را به خود جلب کرد. اگرچه این اعداد به دلیل روشی که دپ رادار کاربران فعال را تعریف می کند زیر سوال رفته است. با این حال، آخرین آمار در ۱۸ اکتبر از دپ رادار نشان می دهد که دیسنترالند در حال حاضر دارای ۶۵۰ کیف پول فعال منحصر به فرد (UAW) یا افرادی است که با این dApp درگیر هستند.

فضای متاورس

در نتیجه، توکن‌های متاورس بار دیگر خود را در کانون توجه قرار دادند. جالب اینجاست که در سپتامبر ۲۰۲۰، حجم معاملات چهار تا از بزرگترین توکن‌های متاورس یعنی سندباکس، دیسنترالند، اکسی (AXS) و انجین (ENJ) به پایین‌ترین حد تاریخی خود رسیده بوده است.

توکن های متاورس

شایان ذکر است، فقدان حرکت متاورس های مبتنی بر بلاک چین در حجم معاملات مشهود است، به طوری که ماه گذشته کمترین حجم معاملات در صرافی های متمرکز برای AXS، SAND، MANA و ENJ بود که در مجموع کمتر از ۱٪ از تراکنش های روزانه بیت کوین (BTC) بود.

بازی‌ها همچنان بر متاورس تسلط دارند

با این حال، اگرچه بازار ارزهای دیجیتال ممکن است دوران پرتلاطمی را سپری کند، فینبولد در ۱۲ اکتبر گزارش داد که بازی‌های وب ۳ و پروژه‌های متاورس هنوز در حال ثبت سرمایه‌گذاری‌های عظیم هستند. داده‌های دپ رادار نشان می‌دهد که پروژه‌های بلاک چین و متاورس ۱.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در طول سه ماهه سوم دریافت کرده‌اند، البته در مقایسه با سه ماهه دوم ۲۰۲۲، ۴۸ درصد کاهش داشته است.
شاخصه‌های زنجیره‌ای اکنون نشانگر بهبود بازار ارزهای دیجیتال است و بازی‌های وب۳ در این بهبودی پیشتاز هستند.
با این تقاضای فزاینده، غول بازی ژاپنی، کونامی، فاش کرد که در حال گسترش استعدادهای رمزنگاری خود است و همزمان بر ارائه تجربه‌های وب۳ و متاورس تمرکز می‌کند و همچنین تلاش می‌کند تا بازار جدید توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را در آغوش بگیرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx