تتر استیبل کوین یوان چین را راه اندازی کرد

تتر یوان
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 484 نفر

تتر استیبل کوین یوان چین را راه اندازی کرد

تتر، ارائه‌دهنده پیشرو خدمات مالی مبتنی بر بلاک چین، یک استیبل کوین جدید با پشتیبانی از یوان چین راه‌اندازی کرده است.

استیبل کوین جدید، CNH₮، دو تا از بزرگترین اقتصادهای جهان را ترکیب می کند و تراکنش با یوان چین (CNH) را به شکل ایمن و دیجیتالی آسان تر می کند. با راه اندازی CNH₮، تتر به گسترش مجموعه استیبل کوین های دیجیتال خود که از USDT، EURT  و MXNT  تشکیل شده است، ادامه می دهد. هدف همگی این استیبل کوین ها این است که اقتصاد جهانی بتواند ارزش را با سرعت بالا، ایمن و مقرون به صرفه منتقل کند.

CNH₮ برای نمایش دیجیتالی یوان چین طراحی شده است و با نسبت یک به یک توسط ارز ذخیره شده پشتیبانی می شود. این ذخیره توسط شریک تتر، کپیتال یونین، یک مؤسسه مالی پیشرو بین المللی مستقر در باهاما اداره می شود. اتحادیه سرمایه نیز مسئولیت نگهداری و حسابرسی ذخیره این شرکت را بر عهده دارد.

این شرکت گفت یکی از مزیت‌های کلیدی یوان تتر این است که معاملات مقرون‌به‌صرفه و ایمن را به یوان چین امکان‌پذیر می‌کند و نیاز به پرداخت هزینه‌های بزرگ تراکنش هنگام ارسال یوان به آن سوی مرزها از بین می‌برد، زیرا CNH₮ تقریباً بلافاصله و بدون نیاز به واسطه ارسال می‌شود.

علاوه بر این، یوان تتر کاملاً با مقررات چین مطابقت دارد و در چندین صرافی از جمله OKEx و هیوبی در دسترس است. این اولین استیبل کوینی است که بر روی بلاکچین ترون راه اندازی شده است و قرار است تا روشی کارآمدتر و مقرون به صرفه تر را برای تراکنش افراد بین ارزهای مختلف ارائه دهد. انتظار می رود راه اندازی این استیبل کوین جدید باعث بهبود نقدینگی و کاهش هزینه تراکنش برای کسانی شود که از آن استفاده می کنند. همچنین دسترسی کاربران به یوان چین و سایر ارزهای بین المللی را آسان تر می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx