ارزینجا؛ بهترین صرافی برای خرید و فروش سریع ارزهای دیجیتال

ارزینجا
  • زمان مطالعه: 9دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 350 نفر

بهترین صرافی برای خرید و فروش سریع ارزهای دیجیتال

با پیشرفت حوزه بلاکچین، بخصوص کریپتو کارنسی یا همان ارزهای دیجیتال، بازار جدیدی در جهان، به نام بازار ارزهای دیجیتال، ایجاد شد. این بازار نوظهور به مرور زمان پیشرفت کرد و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نمود. در این بازار، کاربران به معامله ارزهای دیجیتال می‌پردازند، درست مانند بازار سهام که در آن سهم شرکت‌های مختلف را خرید و فروش می‌کنند. اما با این تفاوت که بازار کریپتو یک بازار جهانی و ۲۴ ساعته است و بجای کارگزاری‌های محلی، صرافی های بین المللی ارزدیجیتال برای انجام معاملات استفاده می‌شوند.
با پیشرفت حوزه و البته پتانسل کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال، استقبال از آن در کشور ما نیز افزایش یافت. از طرفی صرافی‌های بین المللی به دلیل قوانین مالی مختلف و تحریم‌های ایالات متحده، ارائه خدمات به ایرانیان را محدود و محدودتر کردند. بنابراین صرافی‌های داخلی شکل گرفتند که کاربران می‌توانند با استفاده از حساب بانکی خود و پرداخت ریالی ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنند. اما هرکدام از این صرافی‌ها در موارد زیادی باهم تفاوت دارند. مواردی همچون، قیمت خرید و فروش، پلتفرم معاملاتی، کارمزدها، سرعت در معاملات، تنوع در ارائه خدمات و لیست رمزارزها و…

صرافی ارزینجا در سال ۱۳۹۶ با هدف ارائه خدمات منحصر بفرد و سریع در حوزه کریپتو شروع به کار کرد. سعی ارزینجا همیشه بر این بوده است که بهترین ها را ارائه کند و به نحوی راه را برای عموم هموطنان، برای استفاده حداکثری از این بازار بزرگ و پر سود، هموار کند. از طرفی بازار ارز دیجیتال بسیار متنوع و وسیع می‌باشد. از انواع رمزارهای مختلف گرفته تا سبک‌های معاملاتی، که هرکدام نیازمند خدمات مختلفی هستند. به دنبال برآورده کردن این نیازها، ارزینجا در طی سال‌ها فعالیتش، ویژگی‌های منحصر بفردی را به پلتفرم معاملاتی خود اضافه کرده است. ویژگی‌هایی همچون:

سهولت در استفاده

یکی از مشخصه‌هایی که برای بسیاری از کاربران، بخصوص کاربران تازه وارد، حائز اهمیت است، سهولت در استفاده می‌باشد. ممکن است بسیاری از کاربران در هنگام استفاده از پلتفرم‌های معاملاتی خارجی، در برخورد با نمودارهای مختلف، اعداد و ارقام، کلیدهای فراوان و… احساس سردرگمی کرده باشند که این امری طبیعی است. از این رو یک پلتفرم ساده با رابط کاربری کاربرپسند می‌تواند کمک بزرگی برای معامله گران باشد. زیرا سادگی در استفاده باعث افزایش سرعت در انجام معاملات می‌باشد که در بازار پرسرعت کریپتو عامل تاثیر گذاری است. از این رو برای سهولت در استفاده، صرافی ارزینجا سعی کرده است تا رابط کاربری ساده و کاربرپسندی را در پلتفرم خود بکار ببرد. همچنین برای دسترسی بیشتر و سریعتر، پلتفرم معاملاتی ارزینجا بر روی سیستم عامل‌های اندروید و IOS ساخته شده و برای دانلود در دسترس می‌باشد.

برای دانلود اپلیکیشن ارزینجا به این لینک مراجعه کنید

نقدینگی و لیست ارزها

از موارد دیگری که برای انتخاب یک صرافی باید در نظر داشت و برای کاربران بخصوص تریدرها اهمیت زیادی دارد، بحث نقدینگی و پوشش معامله رمزارزهای مختلف است. همانطور که گفته شد بازار کریپتو یک بازار شبانه روزی است. به همین دلیل کاربران باید در طول شبانه روز قادر به انجام معامله و واریز و برداشت به حساب خود باشند. همچنین از آنجایی که هر روزه تعداد زیادی پروژه جدید و با پتانسیل به این بازار افزوده می‌شود، امکان معامله ارزهای مختلف یک فاکتور بسیار مهم بشمار می‌آید.
در صرافی ارزینجا می‌توانید در هرساعت موجودی حساب خود را مدیریت کرده و از طریق حساب بانکی خود واریز و برداشت ریالی و رمزارزی را در اسرع وقت انجام دهید. همچنین درحال حاضر شما می‌توانید بر روی بیش از ۴۰۰ رمزارز معامله کنید. ناگفته نماند که این لیست به مرور بزرگتر هم خواهد شد.

امنیت

در سال‌های اخیر صرافی‌های متعددی دارای مشکلات امنیتی بوده اند پس ناگفته نماند که یکی از مشخصه‌های مهم در انتخاب صرافی ارز دیجیتال، بحث امنیت است. بخصوص که حوزه کریپتو کاملا متکی به فضای اینترنت می‌باشد.
ارزینجا به منظور تامین امنیت دارایی و اطلاعات کاربران، اطلاعات کاربران را در پلتفرم خود رمزگزاری می‌کند. همچنین برای ذخیره دارایی‌های کاربران در “کیف پول من” از کیف پول‌های سخت افزاری و سرد استفاده می‌کند که خطر هک و سرقت آن‌ها را تا حدی نزدیک به صفر کاهش می‌دهد. علاوه بر این‌ها، پلتفرم ارزینجا از لایه‌های امنیتی مختلفی همچون، تاییدهای دومرحله ای، برای برداشت از حساب‌ها استفاده می‌کند.

قابلیت سواپ یا تبدیل رمزارزها

یکی از پر کاربردترین موارد استفاده در بحث معاملات ارزهای دیجیتال بحث تبدیل است. بازار رمزارزها، بازاری پرنوسان، متنوع و پرسرعت است. بسیاری از ارزها در ساعات مختلف نوسانات شدید خود را نشان می‌دهند و یا با انتشار اخبار مختلف، دستخوش تغییرات سریع قرار می‌گیرند‌. از این رو یک صرافی مناسب باید امکان تبدیل سریع رمزارزها به یکدیگر را دارا باشد، تا کاربران بتوانند در صورت نیاز سرمایه خود را به شکل های مختلف کریپتو تغییر دهند.
صرافی ارزینجا ، به منظور افزایش سرعت در معاملات و کسب سود از بازار، کارمزد تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر را کاهش داده است و اکنون می‌توانید تنها با ۰/۳ درصد کارمزد بیش از ۴۰۰ رمزارز را به یکدیگر تبدیل نمایید.

برای خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به وبسایت صرافی ارزینجا مراجعه کنید

پشتیبانی

امری بسیار طبیعی است که هنگام ثبت نام در یک صرافی جدید سوالات یا مشکلاتی برایمان پیش بیاید. از طرفی بازار کریپتو بازار سریع و پرنوسانی است، از این رو پشتیبانی سریع و زنده می‌تواند باعث افزایش آرامش خاطر و کاهش ضرر و زیان در هنگام استفاده از صرافی شود.
کارشناسان پشتیبانی صرافی ارزینجا، هفت روز هفته از ساعت ۸ صبح الی ۲ بامداد برای پاسخگویی به کاربران آماده هستند که درصورت بروز مشکل می‌توان از طریق مختلف، همچون ثبت تیکت، چت انلاین و تماس تلفنی با آنان در ارتباط بود.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره صرافی ارزینجا، می‌توانید به بخش سوالات متداول در این لینک مراجعه کنید. همچنین می‌توانید برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx