چگونه از بیت کوین درآمد داشته باشیم؟

How to make money with bitcoin
  • زمان مطالعه: 12دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 465 نفر

چگونه از بیت کوین درآمد داشته باشیم؟

چندین فرصت برای کسب درآمد با بیت کوین وجود دارد. چه بیت کوین نگه دارید و چه اصلا هیچ بیت‌کوینی نداشته باشید، همچنان می توانید با آن درآمد کسب کنید. اگر بیت‌کوین دارید، می توانید تصمیم بگیرید که ترید کنید، درآمد منفعل داشته باشید یا برخی از کارهای مشخص را برای جمع آوری بیت کوین انجام دهید. بیایید هر یک از این گزینه ها را بررسی کنیم.

۱. ترید بیت کوین

پایین بخر، بالا بفروش، و این کار را چندین بار انجام بده. ترید بیت کوین اساساً شامل استفاده از ماهیت نوسان شدید بازار کریپتو است. این مفهوم حول محور پیش بینی جهت قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می چرخد.

در اینجا چند روش معاملاتی وجود دارد که می توانید از آنها برای کسب سود با بیت کوین استفاده کنید:

معاملات روزانه

معاملات روزانه یکی از محبوب ترین و پرسودترین راه های کسب درآمد با بیت کوین است. این یک راه کوتاه مدت برای کسب درآمد است. به جای خرید و نگهداری بیت کوین برای بلندمدت، می‌توانید در دوره‌های کوتاه مدت از بازار سود کسب کنید.

سوئینگ تریدینگ (معاملات سوئینگ)

سوئینگ تریدینگ شامل یک استراتژی معاملاتی است که در آن سرمایه گذاران موقعیت های خود را برای یک بازه زمانی کوتاه مدت تا متوسط حفظ می کنند. مفهوم پشت این موضوع این است که بازار کریپتو به صورت موجی حرکت می کند. قیمت ها برای مدتی افزایش می یابد و سپس برای مدتی دیگر روند کاهشی پیدا می کند. این یک راه عالی برای معامله گران است تا از این “نوسانات” سود ببرند. یک معامله گر سوئینگ به دنبال استفاده از این امواج نوسانات قیمت ارز دیجیتال است.

آربیتراژ

آربیتراژ شامل خرید و فروش همزمان ارز دیجیتال یکسان در دو صرافی مختلف با قیمت‌های متفاوت است. این یک راه عالی برای سود بردن از ارز دیجیتال و کسب درآمد با بیت کوین است.

۲. خرید و هودل (Hodl)

روش خرید و هودل ساده ترین راه برای کسب درآمد با ارز دیجیتال است. لذت خرید بیت کوین در کف قیمتی و سپس نگه داری آن تا زمانی که قیمت بیت کوین بالا رود بی نظیر است. این روش به هیچ مهارت فنی یا تحلیلی نیاز ندارد. شما به سادگی می توانید تصمیم بگیرید که وقتی قیمت ارز دیجیتال پایین است خرید کنید و پس از افزایش قیمت بفروشید.

از آنجایی که این استراتژی سرمایه‌گذاری نیازمند تلاش اندکی است، خرید و نگهداری دارایی‌های پایدارتر و پرنوسان تر مهم است. ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم دارایی هایی با ارزش بالا و نقدینگی بالا هستند. بنابراین، آنها حرکات منظم قیمت را حفظ می کنند و می توانند سرمایه گذاری ایمن در نظر گرفته شوند. علاوه بر این، می توانید با به کارگیری استراتژی به نام میانگین هزینه دلاری، ریسک های سرمایه گذاری را به حداقل برسانید. این روش به شما این امکان را می دهد که پول خود را در یک دوره زمانی از پیش تعیین شده در مقادیر اندک سرمایه گذاری کنید، نه اینکه کل مبلغ را به یکباره پرداخت کنید.

۳. وام دهی بیت کوین

این کار بسیار شبیه به استیکینگ است. وام بیت کوین شامل سرمایه گذارانی است که ارز دیجیتال خود را به وام گیرندگان وام می دهند تا در عوض سود کسب کنند. مشابه وام های رهنی یا هر وام سنتی دیگری، با وثیقه گذاشتن دارایی های دیجیتال خود به عنوان وثیقه، می توانید وام دریافت کرده و به مرور زمان آن را پرداخت کنید. همین اصل در مورد وام دهندگان نیز صدق می کند. می توانید با دادن وام به وام گیرندگان با بیت کوین درآمد کسب کنید.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که وام دادن بیت کوین با خطرات خاصی همراه است. قبل از اینکه وارد آن شوید، باید خطرات، به ویژه نتیجه نهایی کاهش سریع ارزش ارز دیجیتال خود را درک کنید. سایر ریسک ها عبارتند از قراردادهای هوشمند، شبکه، لیکویئد شدن و ریسک های مرتبط با تمام سرمایه گذاری‌های دیگر. بنابراین اگر به دنبال قرض دادن بیت کوین خود هستید، مطمئن شوید که هم مزایا و هم خطرات آن را به خوبی سنجیده اید.

۴. ییلد فارمینگ

ییلد فارمینگ زمانی است که رمزارزهای خود را بر روی یک پلتفرم قرض می‌دهید، و در عوض به صورت توکن سود کسب می‌کنید. این یک استراتژی محبوب در بخش دیفای (DeFi) است و در مورد بیت کوین، ابتدا باید توکن را به WBTC تبدیل کنید. اکثر پلتفرم های محبوب ییلد فارمینگ مانند بالانسر و  کامپوند، دارای یک جفت WBTC هستند و بازده آن بسته به شرایط بازار متفاوت خواهد بود.

۵. استیکینگ

همه ارزهای دیجیتال را نمی توان استیک کرد. کسب درآمد از این طریق فقط برای ارزهای دیجیتالی محفوظ است که از مکانیسم اجماع اثبات سهام استفاده می کنند، ارز دیجیتال محبوب پالیگان یکی از ارزهایی است که با مکانیزم اثبات سهام کار می‌کند و شما می‌توانید با خرید پالیگان و استیک آن اقدام به کسب درآمد کنید. بیت کوین یکی از مواردی است که نمی توان آن را استیک کرد، زیرا یک شبکه مبتنی بر اثبات کار است. با این حال، WBTC را می توان استیک کرد، بنابراین می توانید بیت کوین خود را به WBTC تبدیل کنید و آن را در چندین پلتفرم استیک کنید. درآمدها این روش بسته به شرایط بازار بسیار متفاوت خواهد بود. اکثر پلتفرم‌ها مانند بایننس استیکینگ WBTC را ارائه می‌کنند.

۶. ایردراپ

ایردراپ کریپتو یکی از استراتژی‌های بازاریابی است که استارت‌آپ‌های کریپتویی برای جمع‌آوری فالوور و تقویت جامعه خود به کار می‌گیرند. این استارت‌آپ‌ها اغلب توکن‌ها را به عنوان بخشی از پیشنهاد اولیه یا فقط به عنوان یک هدیه برای مشارکت در پروژه‌شان به کیف پول شما ارسال می‌کنند. پروژه های مختلف به دلایل مختلف ایردراپ را ارائه می دهند. نکته این است که شما می توانید با شرکت در یک پروژه رمز ارز رایگان بدست بیاورید.

چگونه یک ایردراپ را دریافت کنیم؟ شما به یک کیف ارز دیجیتال نیاز دارید که در آن بیت کوین، اتریوم یا هر ارز دیجیتال دیگری را ذخیره کنید. اکثر پروژه‌ها معمولاً در حین ثبت‌نام یک آدرس کیف پول کریپتو درخواست می‌کنند، بنابراین مطمئن شوید که را از قبل آماده کرده‌اید و به درستی کار می‌کند.

هنگامی که جزئیات را با موفقیت پر کردید و تمام وظایف مورد نیاز را انجام دادید، اگر جزئی از برندگان فهرست نهایی باشید، پروژه مبلغ وعده داده شده را به کیف پول ارائه شده شما واریز می کند.

۷. راه اندازی نود لایتنینگ

شبکه لایتنینگ یک پروتکل لایه ۲ (L2) است که روی بلاکچین بیت کوین اجرا می شود. شبکه لایتنینگ بیت کوین از طریق شبکه ای از کانال های پرداخت دو طرفه به نام کانال های لایتنینگ، تراکنش های خارج زنجیره ای، کم مصرف و سریع را امکان پذیر می کند. مانند پروتکل های لایه ۲ دیگر، ایده اصلی این است که با پردازش بیشتر تراکنش ها در خارج از زنجیره، مقداری بار از زنجیره اصلی برداشته شود.

می‌توانید با اجرای گره‌های شبکه لایتنینگ و دریافت کارمزد برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها از طریق کانال‌های لایتنینگ، درآمد کسب کنید. این روش مقدار کمی بیت کوین به شما می دهد. به عنوان مثال، یک نود لایتنینگ ممکن است ۵۰۰۰ دلار تراکنش در ماه انجام دهد و ۰.۱۲۵٪ کارمزد دریافت کند، بنابراین ماهیانه حدودا ۱۲.۵ دلار به صورت بیت کوین درآمد خواهید داشت.

شما می‌توانید از طریق صرافی ارز دیجیتال ارزینجا بیت کوین و بیش از ۴۰۰ رمزارز معتبر را خرید و فروش کنید. علاوه بر این به دلیل کارمزد پایین این صرافی شما می‌توانید با ترید ارزهای دیجیتال در محیطی امن و قابل اطمینان درآمد کسب کنید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx