با به روزرسانی شبکه اتریوم چه بر سر ماینرها می آید؟

شبکه اتریوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 427 نفر

به روزسانی شبکه اتریوم و ماینرهای اتریوم

در جامعه ارزهای دیجیتال صحبت در مورد به روزرسانی اتریوم بسیار است، اما حساسیت ها و بحث ها در بین ماینرهای شبکه اتریوم یک موضوع جدی است. اتریوم در حال انتقال به مکانیزم اثبات سهام است که با محیط زیست بسیار سازگارتر است. این امر ماینرها را در شرایط سختی قرار داده است زیرا آنها پس از به روزرسانی اتریوم از چرخه خارج می شوند.

در حالی که برخی از ماینرها منتظر یک هاردفورک جدید هستند ، برخی دیگر تصمیم می گیرند به شبکه های دیگر بروند.

چه خبر است؟

اخیراً ، یکی از بزرگترین استخرهای استخراج اتریوم به نام اترماین اعلامیه مهمی را منتشر کرد. طبق این اعلامیه پس از اتمام گذار از مرحله اثبات کار، استخرهای ماینینگ تنها حالت برداشت پاداش ها را فعال می کنند. این بدان معناست که ماینرها برای انجام عملیات استخراج خود باید به یک شبکه جدید به غیر از اتریوم بروند.

وی گفت: “همه سرورهای اترماین خاموش می شوند و شما دیگر نمی توانید دستگاه ماینر خود را به استخر اترماین اتریوم وصل کنید. برای دریافت باقی مانده حساب شما، می توانید پرداخت دستی را در صفحه داشبورد شخصی خود انتخاب کنید.

با این حال ، اترماین به ماینرها توصیه می کند که به سایر استخرهای استخراج با کارایی بالا بپیوندند. مثل اتریوم کلاسیک، RVN، ERGO و BEAM.

عدم حمایت ازمکانیزم  اثبات کار شبکه اتریوم

از یک طرف، جامعه اثبات کار اتریوم توسط چندین صرافی مانند Poloniex حمایت می شوند. این صرافی قبلاً دو توکن اتریوم را بر روی پلتفرم خود پیش بینی کرده است.

علاوه بر این، استخرهای استخراج مانند اترماین تصمیم گرفته اند که هیچ گونه پشتیبانی اختصاصی برای چنین توکن هایی ارائه ندهند. با این حال ، جامعه اثبات کار اتریوم تلاش های خود را ادامه می دهد.

*** ما به همه توصیه می کنیم اتریوم خود را از تمام استخرهای استخراج قبل از هاردفورک خارج کنند !!!

Ethereumpow – روز ۱۷ آگوست ۲۰۲۲

کدام مسیر؟

همانطور که توسط اترماین پیشنهاد شده است، بسیاری از ماینرها به شبکه اتریوم کلاسیک کوچ کرده اند زیرا میزان کل هش در طی چند ماه گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

طبق نمودار ۲miners ، نرخ هش اتریوم کلاسیک در ماه ژوئیه حرکت صعودی را تجربه کرد. و از آن زمان به دنبال افزایش مداوم نرخ هش شبکه است. بنابراین ، این امر نشان دهنده انتقال ماینرهای اتریوم به  جامعه اتریوم کلاسیک است.

افزایش قیمت اتریوم کلاسیک سیگنال خوبی برای ورود معدنچیان برای ورود به شبکه بود ، زیرا آنها می توانستند سود بیشتری بدست بیاورند.

جدای از اتریوم کلاسیک، افزایش جزئی در نرخ هش Ergo نیز چند روز پیش به ثبت رسید. نرخ هش این شبکه برای مدتی به TH/s 15.24 رسید، و این واقعیت را که مانیرها در حال ترک شبکه اتریوم هستند را روشن تر کرده است.

با این حال ، انجمن اثبات کار اتریوم فکر نمی کند که انتقال به شبکه اتریوم کلاسیک گزینه ای مناسب برای آنها باشد.

اخیرا در یک نامه سرگشاده که توسط جامعه اثبات کار اتریوم تهیه شده است، خاطرنشان کردند که قدرت محاسباتی اتریوم کلاسیک فقط ۲۷ TH/s است که در مقایسه با TH/S 996 اتریوم بسیار کمتر است.

در نتیجه ، آنها نگران این هستند که شبکه اتریوم کلاسیک قادر به مدیریت تمام ظرفیت پردازش شبکه اتریوم نخواهد بود.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx