توکن سوزی جدید شیبا، آیا قیمت رشد می کند؟

توکن شیبا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 507 نفر

پورتال جدیدی برای سوزاندن شیبا اینو پدیدار شد که ممکن است برای تبلیغ SHIB مفید باشد. تراویس جانسون، توسعه‌دهنده بازی‌های SHIB برای تلفن های هوشمند، اعلام کرده است که وب‌سایت جدیدی وجود دارد که توکن های شیبا اینو را می‌سوزاند. در همین حال، طی ۲۴ ساعت گذشته، مقدار زیادی توکن شیبا از گردش خارج شده است. با این حال، این هنوز مانند یک قطره در اقیانوس به نظر می رسد.

این وب سایت شیبا می سوزاند

این کاربر توئیتر به وب سایت playzone.online اشاره کرد که در پورتال Shib Superstore فهرست شده است. تراویس جانسون تأیید کرد که این سایت همچنین به کاربران در سوزاندن شیبا اینو کمک می کند. با این حال، مکانیسم به گونه ای ساخته شده است که بسته به تعداد کاربرانی که از وب سایت بازدید کرده اند، سود کسب کند و شیبا بسوزاند.

استفاده از بازی‌های موبایل در این سایت امکان سوزاندن SHIB را فراهم می‌کند و به سازندگان بازی اجازه می‌دهد تا مقداری درآمد کسب کنند. با این حال، به نظر می رسد تراویس معتقد است که playzone.online می تواند هلدر های بدون رمزارز شیبا را جذب کند و شاید آنها را به دومین میم کوین بزرگ و سوزاندن آن علاقه مند کند.

۱۰۵ میلیون SHIB توسط ارتش شیبا اینو حذف شد در همین حال، حساب توییتر Shibburn گزارش داده است که طی ۲۴ ساعت گذشته، ارتش شیبا موفق شده است در مجموع ۱۰۵,۱۶۵,۶۵۸ توکن را به کیف پول های غیرقابل مصرف ارسال کند که در آنجا برای همیشه قفل می شوند. بر اساس این توییت، سوزاندن این مقدار رمزارز این بار تنها به هشت تراکنش نیاز داشته است. در حال حاضر، مقدار کل توکن های سوزانده شده برابر با ۴۱۰,۳۷۷,۵۵۴,۰۸۸,۳۰۱ است، اما ۵۵۸,۲۳۳,۹۹۵,۶۷۷,۱۷۸ شیبا هنوز در گردش است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx