میزبان InvestAnswers : آینده برای اکوسیستم دیفای مبتنی بر اتریوم بسیار روشن است

آینده برای اکوسیستم دیفای مبتنی بر اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 391 نفر

یک تحلیلگر محبوب رمزارز در تلاش برای محاسبه ارزش واقعی آن، یک صرافی غیرمتمرکز رمزنگاری (DEX) را با بازارهای مالی سنتی (TradFi) مقایسه می‌کند

میزبان ناشناس InvestAnswers به ​​۴۴۳۰۰۰ مشترک یوتیوب خود می گوید که می خواهد ببیند چگونه پلتفرم مالی غیرمتمرکز (دیفای) Uniswap در برابر دو بازار سهام جریان اصلی و همچنین صرافی متمرکز ارز دیجیتال Coinbase قرار می گیرد.

فهرست این محتوا

یونی سواپ

مقایسه Uniswap با مبادلات TradFi. من بسیاری از ارزش گذاری هایم را اینگونه انجام می دهم. من می گویم: “در دنیای واقعی چه ارزشی دارد؟”

من بورس نیویورک [NYSE]، نزدک، کوین بیس و Uniswap را جذب کردم. من ارزش بازار آنها را گرفتم، درآمد آنها را گرفتم، و ارزش بازار را بر درآمد تقسیم کردم و نسبت های متفاوتی به دست آوردم.

این تحلیلگر خاطرنشان می کند که Uniswap، با ارزش بازار ۶.۷ میلیارد دلاری در مقابل درآمد ۱ میلیارد دلاری، بر اساس معیارهای اندازه گیری، تقریباً دو برابر گران تر از NYSE است. در حالی که Coinbase در حال حاضر نسبت ارزش بازار به درآمد ۲:۱ دارد، میزبان فکر می کند که صرافی پیشرو ایالات متحده ممکن است در سال ۲۰۲۳ با چالش هایی روبرو شود.

ی

“Uniswap در ۶.۷ گران ترین با استفاده از این معیار بسیار خام است. Coinbase در واقع ارزان ترین است. چیزهایی مانند NYSE و نزدک در واقع بسیار سودآور هستند.

Coinbase ممکن است در سال آینده با مشکلات سودآوری و مشکلات رشد درآمد مواجه شود. به همین دلیل است که جدا از همه اخبار و فشارهای بد دیگری که در حال دریافت است، در حال بی‌صدا شدن است.»

 

دیفای

میزبان InvestAnswers معتقد است که صرافی‌های غیرمتمرکز، به طور کلی، بازار نزولی اخیر را به خوبی پشت سر گذاشته‌اند و می‌گوید که Uniswap با وجود اینکه «سریع‌ترین اسب» در بازار دیفای نیست، احتمالاً می‌تواند سه برابر شود.

با توجه به رشد DEX ها و محبوبیت آنها و اینکه چگونه آنها در این زمستان [بازار] خرس زنده ماندند و رشد کردند، فکر می کنم آینده برای Uniswap بسیار روشن است…

من معتقدم DEX ها آینده هستند. [UNI است] ۸۱٪ کاهش به بالاترین زمان و ۵۴٪ کاهش در طول ۱۲ ماه گذشته. سوال این است که آیا Uniswap می تواند از اینجا ۳ برابر کند؟ من می گویم، بله می تواند. اما آیا اسب های سریع تری وجود دارند؟ آره.

آیا تورم باعث سرکوب قیمت ها می شود؟ آره. اما آیا این می تواند ۳ برابر شود؟ آره.

من مالک Uniswap نیستم. سال گذشته انجام دادم، اما دیگر نه.»

در زمان نگارش این مقاله، Uniswap در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۴۷ درصد کاهش یافت و با قیمت ۸.۲۷ دلار معامله شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx