بازگشت دستگاه های خودپرداز بیت کوین برای اولین بار از سال ۲۰۱۸ به توکیو

استفاده مجدد از ATM بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 535 نفر

دستگاه های خودپرداز بیت کوین (BTC) برای اولین بار از زمستان رمزنگاری ۲۰۱۸ به ژاپن باز می گردند

شهروندان توکیو و اوزاکا در نهایت می توانند ارزهای دیجیتال را از ماشین هایی غیر از تلفن و رایانه شخصی خود معامله کنند.

دستگاه‌های خودپرداز رمزنگاری که معمولاً به عنوان BTM در ژاپن و جاهای دیگر شناخته می‌شوند، قبلاً در مناطق تجاری اصلی رایج بودند، اما پس از هک فاجعه‌بار Coincheck در اوایل سال ۲۰۱۸ که صنعت کریپتو ژاپن را به زانو درآورد، مورد توجه قرار نگرفت.

سرمایه گذاری کریپتو در دوره بعد از بین رفت، با اعتماد به نفس در حال حاضر توسط حادثه کوه Gox در ۲۰۱۳-۲۰۱۴. به این ترتیب، ژاپن که زمانی مرکز ثقل بازارهای ارزهای دیجیتال بود، در ماه‌های پس از حادثه Coincheck شاهد بسته شدن و از کار افتادن BTMها بود.

به گفته Mainichi و Nikkei، چهار سال است که یک BTM در ژاپن فعالیت می کند. اما از امروز، دیگر اینطور نیست – با ماشین‌هایی که اکنون در توکیو و اوزاکا نصب شده‌اند.

در یک بیانیه مطبوعاتی، Gaia BTM، شرکتی که در پشت این اقدام قرار دارد، فاش کرد که این ماشین‌ها به معامله‌گران اجازه می‌دهند تا BTC و همچنین اتریوم (ETH)، بیت کوین کش (BCH) و لایت کوین (LTC) را خریداری یا بفروشند.

Gaia BTM ادعا کرد که در ماه‌های آینده به تولید ماشین‌های خود در سراسر کشور ادامه خواهد داد و قصد دارد ۵۰ BTM( خودپرداز) را در مدت یک سال فعال کند. همچنین قصد دارد این تعداد را در سه سال آینده به ۱۳۰ افزایش دهد.

بیت کوین به عنوان روش پرداخت ؟

رسانه‌ها خاطرنشان کردند که این اولین اتفاق جدیدی برای صنعت کریپتو ژاپن خواهد بود، زیرا هیچ شرکت ژاپنی به رسمیت شناخته‌شده توسط رگولاتوری هرگز BTM را در این کشور راه‌اندازی نکرده است – همه دستگاه‌های قبلی زاییده فکر شرکت‌های خارج از کشور یا تجهیزات داخلی ثبت نشده بودند.

Gaia BTM که در اوزاکا مستقر است، همچنین یک صرافی مجاز رمزنگاری شده است – به این معنی که این شرکت می تواند از پلت فرم معاملاتی خود برای انجام تراکنش ها استفاده کند.

این شرکت افزود که برای شناسایی تلاش‌های احتمالی پولشویی، «اقدامات ضد جرم» را در دستگاه‌ها ایجاد کرده است.

برداشت در واحدهای ۱۰۰۰ ین (۷.۶۴ دلار آمریکا) با محدودیت ۷۶۴ دلار در معاملات مجاز خواهد بود. سقف برداشت روزانه کاربران نیز ۲۲۹۰ دلار خواهد بود.

به نقل از مدیر عامل شرکت توضیح داده شد که BTM ها به سرمایه گذاران رمزارز “احساس امنیت” می دهند، زیرا به مردم اجازه می دهند “دارایی های رمزنگاری شده خود را فورا به پول نقد تبدیل کنند.”

این شرکت افزود که می‌خواهد  حوزه پرداخت‌های مرتبط با رمزنگاری را گسترش دهد و ادعا کرد که کوین هایی مانند BTC پتانسیل تبدیل شدن به «ارزهای پرداخت» را دارند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx