دو آلتکوین کمتر شناخته شده در کوین بیس لیست شدند

لیست شدن دو التکوین در کوین بیس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 400 نفر

بزرگترین پلتفرم مبادلات رمزنگاری در ایالات متحده به تازگی از دو آلتکوین زیر رادار ساخته شده بر روی پلتفرم برتر قرارداد هوشمند اتریوم (ETH) پشتیبانی کرده است.

در یک اطلاعیه جدید، Coinbase می‌گوید پس از برآورده شدن شرایط نقدینگی، معاملات را برای SuperRare متمرکز بر NFT (RARE) و پلت فرم زنجیره تامین مواد غذایی TE-FOOD (TONE) در روز سه‌شنبه راه‌اندازی می‌کند.

فهرست این محتوا

RARE و TONE

SuperRare یک بازار انحصاری هنر رمزنگاری است که مجموعه‌ای از آثار هنری دیجیتالی را از هنرمندان و سازندگان برجسته NFT فهرست می‌کند. بازار آن به عنوان یک پلتفرم متمرکز آغاز شد تا سال گذشته که RARE، توکن حاکمیتی خود را معرفی کرد و به یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) تبدیل شد.

پس از اعلام کوین‌بیس، RARE با سرعت ۳۷ درصد رشد کرد و پیش از آن که بیشتر سودهای خود را از دست داد، زیرا کل بازارهای کریپتو نیز افت کردند.

در زمان نگارش این مقاله، RARE با قیمت ۰.۳۰ دلار با ارزش بازار کمی بیش از ۴۵ میلیون دلار معامله می شود.

TE-FOOD یک سیستم مدیریت زنجیره تامین برای بازارهای نوظهور است که شرکت‌ها، مصرف‌کنندگان و مقامات صنعت غذا را در پلتفرم خود ادغام می‌کند. ادعا می کند که به بیش از ۶۰۰۰ مشتری خدمات رسانی می کند و روزانه ۴۰۰۰۰۰ تراکنش را انجام می دهد.

با ارزش بازار تنها ۱۸ میلیون دلار، TONE، توکن اصلی پروژه ERC-20، در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۰.۰۳ دلار معامله می شود

هر دو TONE و RARE برچسب “دارایی تجربی” کوین‌بیس را دریافت می‌کنند که صرافی برای ارزهای دیجیتال جدید برای پلتفرم یا با حجم نسبتاً کم در مقایسه با سایر کوین‌های موجود در بازار ذخیره می‌کند.

کوین بیس

هفته گذشته، برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌بیس، گفت که صرافی قصد دارد تا جایی که ممکن است ارزهای دیجیتال را فهرست کند، البته تا زمانی که جعلی و خطرناک نباشند. او همچنین به این نکته اشاره کرد که یک لیست از Coinbase لزوماً به معنای تأیید دارایی نیست، مشابه آمازون و محصولات گسترده آن.

«این چیزی شبیه آمازون یا چیزی شبیه به آن است که در آن یک محصول ممکن است سه ستاره یا ممکن است پنج ستاره داشته باشد، اما اگر شروع به گرفتن یک ستاره به طور مداوم کند، احتمالاً تقلبی یا معیوب یا چیزی شبیه به آن است و شاید آمازون آن را حذف کند. در غیر این صورت، شما می خواهید به بازار اجازه دهید تصمیم بگیرد که این چیزها چیست…

اعتقاد من این است که در طول زمان میلیون‌ها از این دارایی‌ها وجود خواهند داشت، و بنابراین امیدوارم که اساساً هر بار که در آینده یکی را اضافه می‌کنیم، خبری نباشد.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx